Mijn Voertuig > E46

2003 - E46 - 330Ci Cabrio

(1/3) > >>

BlueWhite:
Even de laatste nieuwe aanwinst voorstellen.
Vorig weekend de wagen opgehaald in Duitsland na een tijdje zoeken naar een zuiver handgeschakeld exemplaar die ik deze keer heel lang wil bijhouden.  :blah:
Eerste eigenaar, 18 jaar lang verzorgd bij BMW en enkel in de zomer gereden, 125.000km.

Niet zoveel opties maar de staat van de wagen is echt top voor een wagen van 18 jaar. En eigenlijk boeit me enkel de 3 liter, degelijke hifi en sportophanging aangezien het toch geen daily is.
Eerste werk is een grote technische check-up volgende week.

Alvast enkele foto's, more to come.

Avus_3.0:
Proficiat met deze aankoop., echt chique dat je nog maar de 2e eigenaar bent.
Zalige wagen waar je nog veel geniet van gaat hebben als het zonnetje schijnt.  :thumbsup:

FJRdude:
Mooi exemplaar, veel plezier ermee!! :thumbsup:

BlueWhite:
Er valt mij momenteel 1 ding op. Bij het koud starten hoor ik een soort knarsend/schurend geluid gedurende 2 seconden, alsof je de sleutel te lang omdraait.
Daarna verdwijnt het. De motor loopt verder prima.

Toch een ongelooflijk nostalgisch gevoel als ik in die auto zit.  :exited:

Ondertussen douane en pre reg in orde.
Er staat wel geen CO2 op het fahrzeugschein of brief want is nog het oude systeem.
Waarop gaan ze zich baseren?

Avus_3.0:

--- Citaat van: BlueWhite op 19 maart 2021, 14:17:04 ---Er valt mij momenteel 1 ding op. Bij het koud starten hoor ik een soort knarsend/schurend geluid gedurende 2 seconden, alsof je de sleutel te lang omdraait.
Daarna verdwijnt het. De motor loopt verder prima.

Toch een ongelooflijk nostalgisch gevoel als ik in die auto zit.  :exited:

Ondertussen douane en pre reg in orde.
Er staat wel geen CO2 op het fahrzeugschein of brief want is nog het oude systeem.
Waarop gaan ze zich baseren?

--- Einde van citaat ---

Dan zou ik maar snel een Co2 attest aanvragen bij BMW Belgium via de dealer van uw wagen. Als de Co2 niet op uw documenten staat nemen ze normaal de maximum waarde en kan je wel eens verschieten van de taksen. Op het forum zijn al meerdere topics waar dit besproken is...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie