Mijn Voertuig > E36

1995 - E36 - 316i sedan - Boston Grün

(1/12) > >>

Phantom Five:
Even hier de nieuwe aanwinst voorstellen.

Na het totaal verlies (terwijl hij hier voor de deur geparkeerd stond) van de E36 318iS coupé van 1993 in de fantastisch mooie kleur Mauritiusblau, dadelijk op zoek gegaan ter vervanging van deze wagen.
Mijn oog viel op een zoekertje met als titel "oma stopt met rijden".
De wagen is van 11/1995 en is van 1e eigenaar namelijk "oma".
Zij heeft sinds ze hem heeft 75.897 km op de teller gezet en is tot ze gestopt is met rijden steeds trouw bij de dealer op onderhoud geweest.
Daardoor is de wagen in het bezit van een volledig netjes ingevuld onderhoud boekje en verder zijn er al de andere boekjes bij inclusief 4 sleutels.

De wagen is gewoonweg in een geweldig mooie staat en totaal roestvrij want oma zette de wagen steeds mooi in de garage.
Het interieur is eigenlijk nagelnieuw en de achterdeuren gaan nog stroef omdat ze nooit gebruikt zijn.

Eigenlijk keek ik uit naar een 320i/325i, maar toen ik deze zag staan was het gewoonweg een doodzonde om hem niet te kopen.

De wagen heeft:

-Centrale deurvergrendeling.
-Digitale temperatuur bediening.
-Airco.
-Vooruit ontdooiing.
-In hoogte verstelbare koplampen
-Oem BMW alarm systeem.
-Elektrische ramen vooraan.
-Elektrische spiegels
-Mistlampen vooraan
-Automaat
Enz...

Het stuur heb ik van de andere wagen omgezet naar deze en dus nu staat er een M stuur in.
Ik heb er vorige week een setje alu velgen voor gekocht met winterbanden die er momenteel op liggen.
En maandag heb ik een setje OEM M Contour velgen gekocht in 17" met nieuwe banden op dat dan natuurlijk zijn zomer setje zal zijn.

Foto's volgen later op de dag.

Liuni:
Proficiat!

Dat zijn, inderdaad, droomadvertenties. Eind vorig jaar een gelijkaardig exemplaar gespot. Een W211 E350 die er splinternieuw uitzag. "Opa" maakte gebruik van bescherming op de lederen zetels en droeg steeds handschoenen tijdens het rijden. ;D

Phantom Five:
Hier reeds de beloofde foto's.

Phantom Five:
deel 2

Phantom Five:
Deel 3

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie