Toch niet, de 6-er is er nog steeds!

Ik had al veel eerder de andere advertenties verwijderd, enkel hier op BB stond hij nog een tijdje te koop.
Heb in die tijd van 2 handelaars een bod gehad, wat eigenlijk veel hoger was dan ik verwacht had.. en had ik hem weg willen hebben, dan had ik op dat laatste bod zeker kunnen op ingaan.
Auto heeft wat tijd en gewenning gevraagd bij mij denk ik.
Laatste maanden alles eens goed laten bezinken en vooral het alternatief overwogen.
Feit is dat hij weinig km's maakt, van maart tot nu iets van 2000 km gereden (nu zie ik dat weer als een voordeel).
Komt door mijn Stromer ST3 die ik sindsdien heb. Heerlijk... echt, ik ben er zo zwaar aan verkocht!
Het alternatief voor mij zou een lease-bak zijn via het werk, motorisch beperkt op CO2 en die gevoelloze nieuwe auto's, tja... het kan me allemaal gestolen worden, ik heb er echt het sch**t aan, gisteren nog met een Audi Q2 gereden.. dat hou ik nog geen week vol

De 630i heeft gewoon wat tijd nodig gehad en wat ben ik blij dat ik hem niet verkocht heb.
Ik ben er helemaal zot van, wat een auto toch.. hoe soepel en zacht dat is om te rijden, zeker met die heerlijke atmo 6 cilinder.
De looks met de zilveren kleur in combinatie met deze velgen. Interieur strak, net en dikke opties.
Als ik hem ergens parkeer sta ik er letterlijk op te gapen hoe mooi hij wel is

Ik zal die 1000 euro rijtaks wel betalen en wat de naft doet op termijn boeit me niks, lekker mee blijven rijden en elke km genieten in deze slee!

116.700 km op dit moment trouwens, kunnen we normaal gezien nog wel een hele tijd mee door.
Ik zal er binnenkort nog eens wat nieuwe foto's van maken en wil ook nog een paar details aanpakken nu hij blijft.