Mijn Voertuig > E9X

2008 - E92 - 335i - M-sport alpinweiss (SOLD!)

(1/10) > >>

ghost_N54:
hallo, na meer dan een jaar op het forum en aankoop van mijn BMW (eindelijk!) zal ik me ook maar even voorstellen.
ik ben 35 jaar en kom uit "de" limburg, en ben al sinds de kinderjaren verloren aan de BMW modellen. en na vele jaren heb ik dan vorig jaar eindelijk het juiste machien gevonden.

Een goed bewaarde E92 335i met M-pakket uit 2008.
de wagen had bij aankoop 80K op de klok staan en was nog volledig factory stock.
de wagen was ook eelvuldig voorzien van opties, ik heb nog nix nodig gehad wat er niet op staat  ;D

dit model heeft dus uiteraard de befaamde (beruchte) N54 blok waar door de vorige eigenaar nog niets van was aangepakt,
wel was de wagen altijd mooi bij BMW op onderhoud geweest.
met in het achterhoofd houdend dat er nog wat kosten gingen komen heb ik dan toch de kans niet laten schieten.

2 weken later begint het #N54life verhaal reeds, HPFP geeft de geest en de wagen mag voor een eerste keer op bezoek bij frits voor een nieuwe pomp.
voordeel is wel dat mijn vorige wagen nog niet verkocht was  :exited:

eens hersteld loopt hij als een zonnetje en tussendoor ruilen we de houten inleg voor een carbon exemplaar, nieuwe zwarte grill, 19" breytons, carbon kofferspoiler en diffuser van bij PSG.

8 maanden later, lightning strikes again en geeft de waterpomp de geest, en kan hij dus opnieuw naar Frits.
Dit keer gaan we voor de korte pijn behandeling en laten we naast de waterpomp ineens de bobijnen, bogies, injecteurs en vacuumleidingen aanpakken.

hij loopt als een zonnetje, en om het nieuwe jaar in te zetten heb ik nu bij Pure Turbos catless VFRS downpipes, FTP charge pipe en burger motorsports dual cone intake en cowl filter.
klinkt geweldig en gasrespons is stukken beter, ik kijk al uit naar Stage 2+ met de MHD flash en wagner intercooler.

de breytons zijn ondertussen al verkocht en ik ben nu op zoek naar nieuwe wielen.

nog enkel pics

ghost_N54:
pics

ADW1:
Knappe 35! Is het een manueel of automaat?

Woodykipo:
Mooie E92 :thumbsup: Bij de N54 is de korte pijn de beste oplossing,dan zijn alle pijnpunten aangepakt en ben je gerust :)

BIG charlie:
Mooie E92  :thumbsup:
Vind dit persoonlijk nog altijd een zeer mooi model :drool:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie