Het Forum > BimmerBoard Meet & Greet

BimmerBoard Classic Ardennenrit 17/5/2020 BMW<E39

<< < (2/52) > >>

Tom:
als er last minute plek is vul ik die graag in :)

order66:

--- Citaat van: Tom op  6 december 2019, 23:56:21 ---als er last minute plek is vul ik die graag in :)

--- Einde van citaat ---

Ik ook ^-^ want de M5 gaat binnen voor een complete motorrevisie, dus de kan dat hij niet terug is bestaat ;D

Trebo91:

--- Citaat van: order66 op  7 december 2019, 07:29:32 ---Ik ook ^-^ want de M5 gaat binnen voor een complete motorrevisie, dus de kan dat hij niet terug is bestaat ;D

--- Einde van citaat ---

:blink: Gij weet van geen stoppen  :gayfight:

Avus_3.0:
Heb die rondritten al enkele keren gevolgd hier op BB en heb hier ook wel eens interesse in. (Dan wordt de E36 nog eens deftig gebruikt)
Vorige keren was ik steeds belet maar 17/05 staat er momenteel nog niets in de agenda dus is de kans groot dat ik dit jaar eens mee rij.

Ik vraag me juist af ivm het vertrek om 8u30 in profondeville: rijden jullie 's ochtends nog tot daar of overnachten jullie in de streek om dan fris te vertrekken aan de tocht?

Mvg Frederik

henotteke:

--- Citaat van: Freke op  7 december 2019, 22:09:16 ---Heb die rondritten al enkele keren gevolgd hier op BB en heb hier ook wel eens interesse in. (Dan wordt de E36 nog eens deftig gebruikt)
Vorige keren was ik steeds belet maar 17/05 staat er momenteel nog niets in de agenda dus is de kans groot dat ik dit jaar eens mee rij.

Ik vraag me juist af ivm het vertrek om 8u30 in profondeville: rijden jullie 's ochtends nog tot daar of overnachten jullie in de streek om dan fris te vertrekken aan de tocht?

Mvg Frederik

--- Einde van citaat ---

hangt er van af van waar je moet komen uiteraard. Voor ons is het 50minuten rijden, maar als je van oost- of West-Vlaanderen komt zal dat iets meer zijn, en dan kan het een lange dag worden en is een overnachting soms niet slecht
indien je dat wenst kan je in "7 Meuses" ook overnachten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie