Het Forum > BimmerBoard Meet & Greet

Alternatieven voor de Petrolhead Tours ?

(1/8) > >>

gfk807:
Al heel veel filmpjes bekeken vd zeer knappe Petrolhead Tours (iedereen kent ze hier wel o.a. van Joe Achilles) en ik krijg enorm veel zin om aan een soortgelijke trip deel te nemen met mijn M140iítje.

Echter zijn hun trips steeds 8d of zelfs langer wat moeilijk te rijmen valt met een gezin met kids en daarom vroeg ik me af of er hier autoliefhebbers zijn die al deelnamen aan soortgelijke ervaringen maar dan voor max 3-4 dagen ? :iono:

Hieronder de link van Petrolheadtours zelf en ik plak er een filmpje ook bij voor zij die hen nog niet kennen  8)

https://petrolhead.tours/tours/europe/the-alps-pyrenees/

Capitol:
Zelf iets uitstippelen?
Wij hebben Schotland al 3 keer gedaan, dat waren altijd 5 dagen. In juli nog Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Italië gedaan, dat was een week.
3 Dagen is wat krap vrees ik, als je naar de mooie gebieden wil rijden, ben je eigenlijk de eerste en laatste dag al kwijt.

Liquid Li0n:
ik zou dit ook heel graag is doen, heb hun filmpjes over schotland ook al zitten bekijken en andere en 8 dagen en ook die prijs vind ik wat te veel van het goede maar de locatie/route en het feit dat ze met walkie-talkie werken is wel ideaal.

ik denk dat er hier zelf wel iets in elkaar kan geflanst worden. @PJH is hier ook al jaren over bezig.
Als je goedkope B&Bs zoekt kan je al een serieuze lagere kost uitkomen.

GeoBem007:
http://www.curves-magazin.com/en/magazine/

Hun Schotland-boek heb ik een jaar geleden gereden met @RubenV, @WJJ en @Bananenman.
Het PyreneŽen-boek dit jaar in mei/juni met mijn vriendin.
Uit hun andere boeken al enkele ritten gehaald om te rijden op reis ook.

Maar minder ver is het ook heel mooi. Bv. de Vogezen of het Zwarte Woud en de Eiffel zijn wel gemakkelijk bereikbaar, kan je met 3-4 dagen een leuke trip doen volgens mij.
Op motorsites staan heel veel routes.

Vanber:
Ik zou zoiets ook wel zien zitten! Misschien eens met BB organiseren?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie