De Werkplaats > Carrosserie & Ramen

[Z-reeks] [E89] cabriodak lekkkage hydraulisch systeem

<< < (2/4) > >>

mx81:
als ik op de productcodes zoek kom ik inderdaad de banale prijzen van 5-6-700eu tegen  :wtf: , op sommige duitse sites komen de prijzen wel overeen met die van realOEM  :iono:

Denbert:
Die realoem lijkt le een amerikaanse site. Kan je hier succesvol bestellen vanuit Europa ? Ervaring mee ?

mx81:
geen flauw idee, ik gebruik hem enkel als referentie en onderdeelnummers..  :thinking:
maar voor je zover bent, zoek eerst dat lek, 9/10 is het niets erg, en hydraulische leidingen kunnen altijd op maat gemaakt worden bij een slangenleverancier  :wiggleyes:

Bimmerstyle:
Op de prijzen van RealOEM kan je geen staat maken, net als deze op BMWFans. Vroeger klopte de prijzen nog min of meer als je er BTW bij telde maar de laatste tijd lijken die prijzen steeds redelijk ver van de waarheid te zitten (in dit geval, héél ver).  Die sites zijn enkel goed om bestelnummers op te zoeken. Je kan trouwens op geen van beiden onderdelen bestellen. Beiden dienen enkel voor het opzoeken van stukken.

Bij Leebmann24, doorgaans één van de goedkoopste sites om onderdelen te bestellen, kost zo één cilinder idd een 560€. Op Ebay schommelen tweedehands-exemplaren tussen de 60 en 200€.

@mx81 : Als jij ergens een Duitse site bent tegengekomen waar de prijzen ongeveer overeen komen met deze op RealOEM, post dan even een link. DenBert gaat u dankbaar zijn denk ik.

mx81:

--- Citaat van: Bimmerstyle op  4 mei 2019, 19:22:30 ---Op de prijzen van RealOEM kan je geen staat maken, net als deze op BMWFans. Vroeger klopte de prijzen nog min of meer als je er BTW bij telde maar de laatste tijd lijken die prijzen steeds redelijk ver van de waarheid te zitten (in dit geval, héél ver).  Die sites zijn enkel goed om bestelnummers op te zoeken. Je kan trouwens op geen van beiden onderdelen bestellen. Beiden dienen enkel voor het opzoeken van stukken.

Bij Leebmann24, doorgaans één van de goedkoopste sites om onderdelen te bestellen, kost zo één cilinder idd een 560€. Op Ebay schommelen tweedehands-exemplaren tussen de 60 en 200€.

@mx81 : Als jij ergens een Duitse site bent tegengekomen waar de prijzen ongeveer overeen komen met deze op RealOEM, post dan even een link. DenBert gaat u dankbaar zijn denk ik.

--- Einde van citaat ---

aub => https://www.ebay.de/p/BMW-E89-Folding-Roof-Hydraulic-RAM-Cylinder-LH-7223335-54377223335/14008301854

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie