Het Forum > ENKEL FORUM-gerelateerde Vragen en opmerkingen

Probleem foto's opladen

(1/8) > >>

DanyDC:
Hallo,

Ik heb mijn foto's al verkleind naar 900x600px en ik blijf steeds volgend bericht krijgen :

Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder.  >:D

Iemand een hint wat ik verkeerd doe ? En wie is hier eigenlijk de forumbeheerder ?  :thinking:

Thanks,

Dany.

beemerbuddy:
Hé Danny,

Ik heb net ook wat foto's in mijn topic van de E34 geplaatst, in verschillende posts... Bij één post kreeg ik deze melding ook, en na wat spelen met de toegevoegde bijlage (foto's) bleek dus dat 1 bepaalde foto voor deze melding zorgde... Wat ze juist bedoeld weet ik ook niet  :iono:

Maar we zullen er @BimmerBoard eens bijhalen, daar zitten - dat zijn de juiste mensen die hier de gepaste personen kunnen inschakelen...  ;)

DanyDC:
Inderdaad vreemd, ik heb mijn foto's reeds gehalveerd, straks blijft er nog alleen nog een icoontje over …  :)

DanyDC:
Foto's eens verkleind met irfanview in plaats van photoshop maar het lukt nog steeds niet. En de webmaster en forumbeheerders zijn voorlopig onbereikbaar waarschijnlijk wegens herfstverlof …  :thinking:

dadoke:

--- Citaat van: DanyDC op  3 november 2018, 21:05:04 ---Hallo,

Ik heb mijn foto's al verkleind naar 900x600px en ik blijf steeds volgend bericht krijgen :

Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder.  >:D

Iemand een hint wat ik verkeerd doe ? En wie is hier eigenlijk de forumbeheerder ?  :thinking:

Thanks,

Dany.

--- Einde van citaat ---
Lijkt me eerder dat je een formaat wil uploaden dat niet toegestaan is ...
De toegestande formaten zijn: doc, gif, jpg, mpg, pdf, png, txt, zip, jpeg

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie