Mijn Voertuig > F3X

2015 - F31 - 318d M-Sport Estoril (SOLD)

(1/54) > >>

AngeloV:
Al even was ik aan het kijken voor een kleinere wagen want ik vond dat je het gewicht en dergelijk toch fel voelt op een f10, maar toch nog een 4 deurs en met nog een beetje koffer. Een 1serie was te klein dus bleef er enkel een 3 serie over.

Na een paar wagens te zijn gaan bezichtigen viel het altijd tegen. Ofwel de opties niet die ik zocht of te veel kilometers of gewoon slechte staat.
Tot ik een herentals bij bmw premium selection ging kijken naar een zilver f31, maar toen ik er aankwam was deze juist gereserveerd. Maar toen zag ik daar ook  een mooie estoril blauwe f31 staan. Na wat uitleg over opties en dergelijke bleek die er nog maar een uur te koop te staan.Maar alles klopte voor en een bon getekend ,het wordt de mijne  :exited:

Dus het is een estoril f31 318d geworden van maart 2015 en nog maar net 10000km met wel wat leuke opties voor mij  ;D Ok "maar" een 318d, maar is genoeg voor rond de kerk te rijden met het gezin. Als ik een 6cilinder wil staat er nog een e36 in de garage :P

Ten laatste vrijdag zou hem hier voor de deur staan :exited:

Opties:
estoril blauw
m-pakket
xenon
navigatie
automatische airco
zetel verwarming
pdc voor en achter
electrische trekhaak
alpine soundsysteme
getinte ruiten achteraan
enz.

Een paar gsm foto's van de verkoper bij bmw, mijn gsm was plat en ze hadden er zelfs nog geen verkoopsadvertentie van gemaakt. Krijg ze wel niet recht gezet, als ik ze hier plaats gaan ze zo automatisch staan.

PIRRE.:
Mooie F31 in estoril is dit echt schitterend.

Zaskar:
Proficiat AngeloV mooie opvolger  :thumbsup: Dit zal de laatste zijn voor dees jaar zeker  >:D

AngeloV:

--- Citaat van: Zaskar op 20 november 2015, 19:48:11 ---Proficiat AngeloV mooie opvolger  :thumbsup: Dit zal de laatste zijn voor dees jaar zeker  >:D

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: PIRRE. op 20 november 2015, 19:44:07 ---Mooie F31 in estoril is dit echt schitterend.

--- Einde van citaat ---
Merci,
@Zaskar normaal wel ja :toofunny:
nee de f10 viel me gewoon een beetje tegen, niet van stukken ofzo. Maar te veel boot gevoel voor me

Monky:
Nogmaals proficiat Angelo  :thumbsup:
Dikke kleur he  ;D Prachtig op een F31 ook.

Ik wou het al eens vragen maar ik ging afwachten op de foto's.
Maar toch weer gekozen voor een handgeschakelde?
Ga je er geen spijt van hebben nu je ook ziet naar verkoop van de 5?
Automaat is toch iets dat meer en meer mensen willen in hun daily.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie