Vandaag na een vrij korte zoektocht de opvolger van de Alpina Roadster S gaan ophalen in Wuustwezel
Aangezien ik op zoek was naar iets dat fiscaal minder zwaar was om dragen, moest het iets zijn met lichtere motor en dus ook minder gewicht, prestaties liefst niet te veel inboeten
Dus was ik op zoek gegaan naar een Lotus of afgeleide. Exige's en andere Alfa 4C's waren financieel niet haalbaar, en daarom besloten op zoek te gaan naar een Super7 afgeleide.
Na veel gelezen en veel ervaringen gedeeld te hebben met super7 rijders besloten om een belgische wagen te kopen, aangezien inschrijven van andere heeeeeel lang kan duren, of zelfs helemaal niet meer lukt. En ik wilde ook eentje zonder carburators, maar met een injectie. En dan is mijn oog gevallen op een VM77, de duitse versie van de super7
vooral gekend voor hun stevigere bouw dan de engelse afgeleiden. Motor is in dit geval een 2.0l opel motor uit de opel astra, sturing komt van Irmscher. boite, overbrenging remmen etc komen allen van ford (sierra)
nu enkel nog hopen op mooi weer om hem een eerste keer uit te laten
hier alvast wat fotos