Varia > Fotografie

Swamp hotel Mechelen

(1/3) > >>

Isi:
Een paar weken geleden naar het Swamp hotel in Mechelen geweest.
Een aanrader voor liefhebbers van oude verlate gebouwen en graffiti.
Maar betreden op eigen risico, is eigenlijk nog privé domein.

Hoe daar te geraken;
Potaardestraat, 2800 Mechelen.
Dit is een klein straatje tegenover P&G in industrie Mechelen-Zuid en vlak langs het Vrijbroekpark.
Dit straatje ingaan, hier is maar een 50m verhard, wij hebben daar de wagen achter gelaten en te voet verder gegaan.
Gewoon het onverhard volgen, aan de rechterkant is een weide waar ze honden trainen, vlak na die weide(200m) begint er een bos.
Op het begin van het bos vlak na de weide is er een klein padje dat naar rechts afdraait, deze gewoon volgen(50m) en je komt automatisch bij het hotel.

Geschiedenis;
Moest ooit een hotel met 19 verdiepen worden, maar de grond waar het opstaat is moeras, moesten ze het volledig gebouwd hebben zou het zakken en de 8e verdieping zou dan kelder zijn  :)
Ze zijn dus gestopt met de werken aan het 2e verdiep.

Bijgelovige;
Dit zou een spook hotel zijn...

Ben niks tegen gekomen, +/-2u genoten van de rust en de omgeving, niet te beschrijven hoe stil het daar is en dit tussen Mechelen stad en de e19.

Opgepast;
Uithangplaats van druggebruikers die het nodige afval achter laten.
Veel putten die niet afgedekt zijn van de riolering(denk ik).
Donkere plaatsen, zaklamp meedoen of gsm met licht op.

Isi:
Het zwembad, ons Sammeke moeten tegen houden, hij wou met de walvis mee gaan zwemmen  :)
Proper water, je kan de bodem zien, liggen wel paletten in en takken en een fiets...

Isi:
Op de 1st verdieping vindt je de mooiste graffiti' s

Isi:
Geen prof foto's bij mij, camera staat gewoon op automatisch, maar wou deze locatie delen met jullie.
Ik denk dat er hier meer mensen zitten die dit interessant vinden.

Ruben1207:
Mooie fotos/locatie. Dat is echt iets voor mijn madam en hare kodak. Ben je ook bekend met het green en red house? Dat zou ook aan die kanten moeten zijn maar we vinden er geen adres van.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie