Varia > Mijn Portfolio

[AM]D-man Photography - E46+E81

(1/6) > >>

Dylan-SRD:
Hey iedereen,

Na eerst hier en daar wat tips te vragen, en veel te lezen. Heb ik de stap gezet om zo vaak als mogelijk te oefenen en te proberen om fotografie onder de knie te krijgen.
Ik heb dus voortaan mijn camera ten alle tijden bij me  :greddy:

Mijn intentie is voornamelijk hobby, en evt als mijn foto's betere kwaliteit worden misschien als bijberoep nog te doen met al voornaamste interesses Automotive en Autosport. Voornaam ook voor de firma SRD - vandaar de naam SRD-Photography.

Mijn eerste foto's zullen nog heel amateuristisch zijn maar daarom post ik het hier zodat ik van de meer ervaren mensen wat pointers kan krijgen ;D
De bestelling met andere lenzen zijn geplaatst en zullen stuk voor stuk binnen komen zodat ik meer variatie en andere dingen kan proberen.

Dylan-SRD:
Gelijk als eerste toevoeging een set foto's die ik vandaag gemaakt heb van mijn eigen E91 ter oefening ;D

Dylan-SRD:
Deel 2  ;D

svenE81:
Er zitten alvast een paar leuke foto's tussen  :thumbsup:

Veel plezier en succes met je hobby.

Dylan-SRD:

--- Citaat van: svenE81 op  2 mei 2015, 09:28:33 ---Er zitten alvast een paar leuke foto's tussen  :thumbsup:

Veel plezier en succes met je hobby.

--- Einde van citaat ---

Bedankt  :bow:

Momenteel aan het proberen om een kameraad zijn leon voor de lens te krijgen als hij eens tijd heeft. Is een mooie rode, dus wordt een uitdaging om de afwerking goed te krijgen  :greddy: maar zonleren we elke keer weer bij  8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie