Varia > Mijn Portfolio

[AM] YD:Photography (@Yancki87)

(1/6) > >>

Yannick D:
Dag allemaal,

Ik ben al enkele jaren bezig met fotografie. Ik ga ook zelden op stap zonder camera.

Camera Geschiedenis, van kindsaf tot...
-VGA Click-on camera voor men Ericsson T68i (spreken we van 15 jaar geleden)
-Pentax Optio 3.2 megapixel
-Panasonic Lumix (verschillende gehad uit de compact reeks)
-Pentax K-X (Witte DSLR, eyecatcher maar nog altijd heel entry level, verschillende lenzen gehad, uiteindelijk alles verkocht wegens te veel)
NU:
-Fuji X100s. vaste prime van equiv. 35mm. Heerlijke camera, ziet er ook top uit funny anekdote: De grote Christian Von Koenigsegg heeft me ooit bij hem geroepen in Genève om hem van dichterbij te zien. (hij zit in zo'n bruin lederen case... trok de aandacht)  :bow:)
-Fuji X-T1 met 60mm F/2.4 lens. subliem ding. sinds begin november 2015 in de collectie.

Ik trek eigenlijk alles. Dieren, gebouwen en uiteraard auto's. massas auto's.
Bewerken doe ik voor het gemak ervan enkel in Lightroom 6 en fotograferen uiteraard in RAW.

Voor www.autofans.be doe ik het meeste.
Ik ben bij deze website verantwoordelijk voor rijtesten waar ik zelf meestal voor foto's zorg.
(Ooit door foto's van "The Engine Room" in Antwerpen bij hen kunnen beginnen trouwens)

Mijn foto's deel ik enkel via 500px en heel af en toe via Reddit.
Al men favorietjes kan je hier terugvinden: 500px.com/yannickdegroevephotography
of Instagram

Enkele recente:

En tijdens het bewerken van bovenstaande foto's kroop één van men katten in onze kerstboom

Bedankt voor je tijd.

Bananenman:
Prachtige foto's!

JD1981:
Knappe foto's.

Yannick D:
Dank u :-)

Rikske_007:
Mooi werk  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina