Varia > Fotografie

Fotoshoot van uw wagen

(1/20) > >>

PsynceFiction:
Aangezien mijn intresse op vlak van fotografie uitgaat naar wagens in het algemeen wil ik graag van jou wagen een fotoshoot doen. Dit om meer ervaring op te doen. Ik ben daar heel bewust van, mijn kunnen kan bijlange niet tippen aan die van Anthony Soete, Ruji, ... . Mijn fotomateriaal evenmin. Toch wil ik nog een pak bijleren en dit lijkt me een mooie gelegenheid.

Hoe zou het in z'n werk gaan?

Voor de mensen uit de buurt, laat me weten waar jij je wagen graag gefotografeerd zou zien en dan kunnen we een afspraak maken. Als het verder is dan 50km (ik woon in Mol) kunnen we misschien ergens een locatie afspreken die voor ons beide goed te doen is qua afstand.
Het weer dient natuurlijk ook goed te zijn. We kunnen wel een datum en uur afspreken maar als het weer echt tegensteekt is het echt onmogelijk om mooie foto's te nemen.
De originele foto's in groot formaat (3456x2304) worden u toegestuurd via email en ook bewerk ik de foto's achteraf en ook die krijgt u aan.

Voor de mensen van www.bmwboard.be is dit natuurlijk gratis. Dit doe ik vooral om ervaring op te doen, een leuke tijd te beleven en jullie te leren kennen "in real life".

Mijn fotomateriaal:

Body: Canon EOS350D
Lenzen: EF-S 18-55mm f/3.5-5.6     //     EF 70-300mm f/4.5-5.6 IS USM
Statief: Manfrotto (Tri-Pod)

Bij intresse: contacteer mij op kristof.boels@telenet.be

Bort:
Ik stel mij eigenlijk al kandidaat.
Nog twee details veranderen aan den buitenkant en hij is klaar ::)

lili:
mij moogt ge ook altijd is op de gevoelige plaat vastleggen ze. kpeis dat ik dit weekend terug in zomer-modus ga ;D

PsynceFiction:
Van zodra jullie een datum in je hoofd hebben mag je me dus altijd contacteren. ;)

Yves:
psynce, ik denk dat ge veel werk gaat hebben man ;-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie