Varia > Fotowedstrijden

2011: fotowedstrijd 2 -> sponsored by Carpoint Aalst ---> The Showdown!

(1/25) > >>

jan.van.gent:
Nog eens de sponsor voor de huidige wedstrijd in de verf zetten:

De winnaar krijgt aldus een cadeau bon ter waarde van €200.

Ok de foto's voor de volgende wedstrijd zijn klaar.
1. Ammar Kereknaoui

2. Bimmerstyle

3. Dadoke

4. Dhr. Thiessen

5. Jables

6. Jurn

7. Lectra

8. Nis

9. Papachico

10. Polleke

11. Soul

12. Trio

13. Vicious

14. VUA052

15. Zwarte Beemer

De foto's zijn in High res te bekijken en downloaden op www.bimmerfoto.be

Gelieve eerlijk te stemmen, niet valsspelen  :P etc. want we houden een oogje in het zeil  ;) Aanmaken van extra accounts om te stemmen is dus verboden en zal leiden tot bans.

DEADLINE voor stemmen: 21 februari 23 u 59 min. 59 sec.  ;D

RubenV:
Gestemd op foto 6  :bow:
Cleane achtergrond en mooie scherpe foto van een prachtige M3, mijn complimenten!

jan.van.gent:
Opbouwende commentaar is altijd zeer nuttig, ook ivm andere foto's! Dus mensen, laat jullie maar gaan  ;D

RubenV:

--- Citaat van: jan.van.gent op 21 januari 2011, 23:39:23 ---Opbouwende commentaar is altijd zeer nuttig, ook ivm andere foto's! Dus mensen, laat jullie maar gaan  ;D

--- Einde van citaat ---

Ik ga mij daar morgen eens grondig mee bezig houden  :)

PsynceFiction:
#1: Vette wagen, prima setting maar ongelooflijk onscherp!
#2: Prima foto! Niet veel op aan te merken. Het linkervoorwiel had iets meer gedraaid mogen staan (wellicht de volledige wagen zelfs.
#3: Veel te veel ruis. Ook een oninteressante hoek imo.
#4: Lantaarnpaal hoort daar absoluut niet thuis. Ook wat teveel reflecties op de wagen.
#5: Onscherp. Foto te hoog genomen. Lager standpunt zou pakken beter geweest zijn.
#6: Zeker niet slecht. Misschien iets te veel blauw gesatureerd?
#7: Mooie foto. De wagen had beter tot zijn recht gekomen als hij verder van het gebouw werd gefotografeerd. Meer DOF zou een pak beter zijn geweest.
#8: Te drukke achtergrond en de wagen staat te krap gekadreerd.
#9: Waar staat de wagen? Ik zie enkel de bus?!
#10: Goede foto maar teveel reflecties. Leuke setting wel!
#11: Te licht. Had een pak beter kunnen zijn. Misschien een ietwat saaie compositie?
#12: Te licht, te onscherp en een persoon extra die persé op de foto wou blijkbaar ...
#13: Zeer knap gebruik gemaakt van de flitsers. Maar, zéér jammer van die persoon op de achtergrond!! Echt zonde!! Dit was voor mij de #1 geweest anders!
#14: Saaie achtergrond. Wel scherp en mooi van kleur.
#15: Geen foto voor op een kalender. Wagen lijkt recht te staan maar de achtergrond ongelooflijk schuin. Ik kan er geen zicht op krijgen.

Besluit: Voor mij wint foto #2 deze ronde! Proficiat Bimmerstyle!  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie