Toch al een beetje aan het aanpassen geweest de laatste weken

Ik heb een tweedehands einddemper gekocht waar de demperwol uitgehaald was.
Deze heb ik terug open geslepen en de geperforeerde buizen zijn verwijderd en vervangen door gewone buizen.
Om de buizen volledig te kunnen aflassen heb ik een stukje uit de buis gehaald zodat de onderkant ook kan afgelast worden.

Achteraf het stukje er weer in en dan alles aflassen.

Ook heb ik de stekker in de koffer uitgetrokken zodat de klep in de einddemper altijd open staat.
Koude start is lekker luid, daar hou ik wel van.
Eens je aan het rijden bent valt het geluid heel goed mee, ik had veel luider verwacht.
Er is ook totaal geen 'exhaust drone' te horen.
Op de einddemper zaten al andere sierstukken, maar misschien dat ik ze in de toekomst nog wel verander naar een iets grotere diameter.

Ook heb ik een dual cone intake gekocht van Burger Motorsports.
De meningen hierover zijn zeer verdeeld, maar ik wou het wel eens testen.
En het is ook leuk dat je je turbo's hoort opspoelen nu


De volgende mods zijn een aluminium chargepipe en catless downpipes.
Daarna uiteraard de JB4.
Dat was het voorlopig voor nu.