Voorstelling > Voorstelling leden

Hoe ben jij op BimmerBoard terecht gekomen?

(1/32) > >>

BimmerBoard:
Om een beetje een beeld te krijgen hoe de mensen BimmerBoard.be vinden, deze poll.
Dat is namelijk interessant voor ons om te weten  ;)

dobbelsteen:
Als je een BMW forum zoekt, kom je redelijk snel op bimmerboard terecht. En qua activiteit/inhoud zag dat hier er ook in orde uit.

Iksree:
Uitgenodigd 2 dagen na het ontstaan van Bimmerboard.be door de oorspronkelijke oprichter.
2007 dacht ik? Been here ever since.

order66:
Als BMW rijder van reeds de vorige eeuw en veel lezend op het net kwam ik in 2007 ook al snel op BB terecht. Ook een van de eerste lichting dus  :thumbsup:

Bananenman:
Het was een prachtige dag... Die 28 mei 2011. Voor mijn 17e verjaardag mocht ik eens meegaan met een goede kennis van ons Bart Janssen en zijn broer Wim naar de Nordschleife. Die dag veranderde mijn mening over bmw  :wiggleyes:  Het was hét merk der merken voor alles !
Ook Dadoke was van de partij alsook Tom met de GTi toen. Op Dadoke's Z4 monster zag ik de bimmerboard sticker en na wat gebabbel hier dus opgekomen. -> geen second spijt van gehad !  :D

Ik was altijd al gefacineerd door auto's als klein manneken en ik moet zeggen dat ik énorm veel heb bijgeleerd over bmw's en auto's in het algemeen. Ook de community die hier zeer sterk is vind ik fenomenaal. Mooiste voorbeeld is de BB meet and greet te Gent Die Extensis en ik tesamen ineen hebben geflanst. Wat een succes was die meeting !

Dus via de stickertjes en de nummerplaathouder ben ik hier toegestuikt !  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie