Mijn Voertuig > X Reeks

2018 - BMW X3 G01 - M-pack 2.0D Xdrive

<< < (4/4)

Low Budget:
@Bimmerstyle heeft er eens iets over geschreven, maar dan over het dichtblijven, als ik me niet vergis  :iono:

Mvg
Low budget

Bimmerstyle:

--- Citaat van: Low Budget op 25 mei 2022, 17:46:48 ---@Bimmerstyle heeft er eens iets over geschreven, maar dan over het dichtblijven, als ik me niet vergis  :iono:

Mvg
Low budget

--- Einde van citaat ---

Nee, het was ook blijven open staan hoor.  ;)
Bij mij was het op een G31 maar ik veronderstel dat het bij een G01 ongeveer hetzelfde werkt...

Je hebt flappen bovenaan in de grille, die je nu ziet open staan maar je hebt ook flappen zitten achter de onderste grille in de bumper. Bij mij waren de onderste flappen stuk. Wanneer één van beiden stuk gaat, gaat de andere volledig open staan zodat de auto niet kan heet lopen. De onderste zien het felst af door weer en wind dus deze gaan het meeste stuk. Dit is vermoedelijk bij jou ook het geval. De onderste flappen met motortje kosten iets van een 150€. Je moet deze ook samen kopen (althans bij een G31 toch). Het motortje los kan je niet bestellen bij BMW. Ik heb deze zelf vervangen. De bumper moet er hiervoor wel af en het is wel een beetje een geprul. Wil je dit laten doen door BMW schat ik dat er nog een 150€ aan werkuren bij komt om het te laten herstellen door hen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie