Mijn Voertuig > X Reeks

 X5 - geen touch scherm wegens voorraad problemen?

<< < (3/4) > >>

HeavyD:
Geraak die COVID spec nog maar kwijt eens dat alles terug genormaliseerd is.
Ik zou in deze markt al zeker geen nieuwe auto kopen van dat kaliber. Dan blijf ik wel rondbollen in de oude of koop ik een Duster voor tijdelijk  ;D
Ik bid elke dag dat ik hem niet total loss rij  ;D

GeoBem007:
Ik werk bij een bedrijf dat fleet management diensten aanbiedt aan (grotere) bedrijven.
Wij krijgen over het algemeen wel alle informatie over opties die eventueel niet meer kunnen besteld worden of opties die wegvallen op bepaalde configuraties.
Bestuurders krijgen dan altijd de keuze voorgeschoteld om ofwel verder te gaan zonder die specifieke optie of om de bestelling te annuleren.

Ik hoor wel vaker dat bij Mercedes pas de duidelijkheid over ontbrekende opties komt bij aflevering. Bij auto's waar ze meestal al 6-9 maanden langer dan verwacht op hebben moeten wachten. Niet echt ok :)

RDR:

--- Citaat van: mrDoxie op 29 oktober 2021, 13:08:12 ---Alle begrip voor de situatie en elk merk lijkt er problemen mee te hebben, maar een duidelijk communicatie van BMW naar zijn dealers en vervolgens naar de mensen met een lopende bestelling zou toch mooi zijn.  Gaat bij aflevering ook onaangename gesprekken vermijden. Ondertussen is het chip te kort niet nieuw, en van een premium merk mag je dan toch duidelijk communicatie verwachten...

Als ik het forum in de US volg komen de mensen er vooral achter door in te loggen op een site waar een tracker loopt.

Ben nu vooral benieuw of de badge op auto "X5 E45 COVID spec" zal zijn ;-)

--- Einde van citaat ---

Da s waar, dan moet je ook durven communiceren. Bij mijn broer hadden ze hem toch gebeld en uitgelegd, dat kon hij wel apprecieren. Slecht nieuws verdwijnt niet met het dood te zwijgen..ik bel altijd meteen een klant als er stront an de knikker is, uitstellen helpt toch niet.

Huggie80:
Ik ben morgen bij mijn dealer en ga eens navragen wat hiervan waar of van toepassing kan zijn voor mijn manhattan green X5 die gepland is voor levering Februari 2022. Enkel HK was niet te krijgen op het moment van bestelling...

midas:

--- Citaat van: mrDoxie op 28 oktober 2021, 14:56:21 ---Dag allemaal,

Vanmorgen las ik op bimmerpost dat in de States, mensen plots een korting van 500$ zagen en dat er vanaf week 43 geen touch scherm meer in de x5 zal ingebouwd worden.  Ook de achteruit assistant zou vervallen…

https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1869843

Ik heb de dealer gevraagd of zij wisten dat dit ook voor België is, daar wist men het nog niet maar doet men verder navraag…


Op zich ben ik niet voor scherm bediening, maar maak me toch zorgen:

- voor CarPlay lijkt me dit toch handig
- bij de test auto gebruikte ik dit om makkelijk de camera’s te kunnen kiezen in 360 park view
- in de huidige auto gebruik ik het om naar opties te gaan die via idrive meerdere kliks vergen (berichten, apps,…)


Ik heb al 2 telefoons gehad voor opties die niet lukte en maak me nu zorgen een auto te krijgen afhankelijk van de onderdelen die er op dat moment liggen en niet zozeer wat er op de bon staat.

Zijn er hier mensen die al iets hebben vernomen? Heeft er iemand zicht of ik mag verwachten dat, desnoods door later in productie te nemen, dat hij volgens specificaties komt?


Rgds

--- Einde van citaat ---

Voor zover ik weet zal er op mijn wagen de optie draadloos laden ontbreken,en het is te hopen dat het enkel daarbij blijft.
In jouw wagen zal er zeker wél een scherm instaan dat volledig met de i-drive knop zal werken, maar zonder dus de aanraak functie.Indien jouw leveringstermijn nog ver weg is kan het wel zijn dat dit probleem opgelost zal zijn tegen dan.
Maar er zijn veel tekorten als men het US forum leest. :thinking:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie