Mijn Voertuig > X Reeks

X5 - geen touch scherm wegens voorraad problemen?

(1/4) > >>

mrDoxie:
Dag allemaal,

Vanmorgen las ik op bimmerpost dat in de States, mensen plots een korting van 500$ zagen en dat er vanaf week 43 geen touch scherm meer in de x5 zal ingebouwd worden.  Ook de achteruit assistant zou vervallen…

https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1869843

Ik heb de dealer gevraagd of zij wisten dat dit ook voor België is, daar wist men het nog niet maar doet men verder navraag…

Op zich ben ik niet voor scherm bediening, maar maak me toch zorgen:

- voor CarPlay lijkt me dit toch handig
- bij de test auto gebruikte ik dit om makkelijk de camera’s te kunnen kiezen in 360 park view
- in de huidige auto gebruik ik het om naar opties te gaan die via idrive meerdere kliks vergen (berichten, apps,…)

Ik heb al 2 telefoons gehad voor opties die niet lukte en maak me nu zorgen een auto te krijgen afhankelijk van de onderdelen die er op dat moment liggen en niet zozeer wat er op de bon staat.

Zijn er hier mensen die al iets hebben vernomen? Heeft er iemand zicht of ik mag verwachten dat, desnoods door later in productie te nemen, dat hij volgens specificaties komt?

Rgds

kazzz:

Dus je gaat een auto nieuw bestellen omdat je specifiek die samenstelling wil, en je gaat uiteindelijk een auto krijgen met 3 of 4 opties minder, die weinig of net heel veel gewenste functionaliteit mist.

Als je dat weet, is het dan niet beter naar een stockwagen te kijken?
Of zijn die ook allemaal weg?

HeavyD:
hahaha, koop een auto van 80-100K en je mag blij zijn dat hij 4 wielen en een motor heeft  ;D
Dat ze zo'n auto's nog durven verkopen...

Koopt u ne Dacia Duster voor de volgende 2 jaar  ;D

mrDoxie:

--- Citaat van: kazzz op 28 oktober 2021, 15:03:16 ---
Dus je gaat een auto nieuw bestellen omdat je specifiek die samenstelling wil, en je gaat uiteindelijk een auto krijgen met 3 of 4 opties minder, die weinig of net heel veel gewenste functionaliteit mist.

Als je dat weet, is het dan niet beter naar een stockwagen te kijken?
Of zijn die ook allemaal weg?

--- Einde van citaat ---

Ik had in september besteld omdat ik  mei 2022 een nieuwe nodig heb. Dus idd een stock oude,  een jong tweedehands of verlengen contract van huidige is een optie. Alleen neem ik dat soort beslissingen graag op basis van informatie.  Daar ben ik dus naar op zoek informatie, ben benieuwd wat de dealer te weten komt!

mrDoxie:

--- Citaat van: HeavyD op 28 oktober 2021, 17:37:55 ---hahaha, koop een auto van 80-100K en je mag blij zijn dat hij 4 wielen en een motor heeft  ;D
Dat ze zo'n auto's nog durven verkopen...

Koopt u ne Dacia Duster voor de volgende 2 jaar  ;D

--- Einde van citaat ---

Ja idd... vreemde wereld. Een voormalige collega mocht zijn nieuwe auto met de ster in ontvangst nemen. Kleiner scherm en 4 opties die ontbraken. Vooraf geen communicatie geweest, al zou het kunnen dat dit bij de leasing was terecht gekomen..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie