De Werkplaats > Ophanging & Remmen

[ALG] Mijn ervaring met TRW (= rommel)

<< < (2/2)

mega_stihl:

--- Citaat van: Iksree op  1 oktober 2021, 18:34:20 ---Mijn E46 at de voorste draagarmenrubbers op op ongeveer 30k km. OEM

--- Einde van citaat ---
Was die E46 zwaar verlaagd misschien? :)

Iksree:

--- Citaat van: mega_stihl op  1 oktober 2021, 21:36:41 ---Was die E46 zwaar verlaagd misschien? :)

--- Einde van citaat ---
Yes sir,

Even terug naar 2007

mega_stihl:
Ok. That E46 is slammed! In dat geval is powerflex the way to go.

Boin:
Ik weet niet wat gij allemaal uitsteekt, maar mijn ervaring met TRW is toch anders. Draagarmen van de E9x generatie zijn af fabriek allemaal TRW, ook die van de M3/1M. Die gingen zo goed als nooit kapot, heb hier autoís bollen met +400.000km, met nog de fabrieks draagarmen.
Je wilt niet weten hoeveel sets M3 armen ik op non-Mís gezet heb, nooit never problemen mee gehad.

Rem onderdelen van TRW zou ik ook niet gebruiken. Bosch remmerij is ook brol is, terwijl de sensoren en injectoren het beste zijn van Bosch.

mega_stihl:

--- Citaat van: Boin op  4 oktober 2021, 19:53:20 ---Ik weet niet wat gij allemaal uitsteekt, maar mijn ervaring met TRW is toch anders. Draagarmen van de E9x generatie zijn af fabriek allemaal TRW, ook die van de M3/1M. Die gingen zo goed als nooit kapot, heb hier autoís bollen met +400.000km, met nog de fabrieks draagarmen.
Je wilt niet weten hoeveel sets M3 armen ik op non-Mís gezet heb, nooit never problemen mee gehad.

Rem onderdelen van TRW zou ik ook niet gebruiken. Bosch remmerij is ook brol is, terwijl de sensoren en injectoren het beste zijn van Bosch.

--- Einde van citaat ---
Remmen van Bosch is idd brol. Heb 3 jaar bij VW/audi groep gewerkt, en er zit een merkbaar verschil tussen OEM Bosch en aftermarket Bosch remblokken.

Wat ik uitsteek? De wagens in kwestie hebben met die TRW onderdelen niets anders dan gewoon woon-werkverkeer gezien met uitzondering van 1 driftdag. Ofwel heb ik gewoon uitermate veel pech gehad, maar alles wat ik onder een E46 en E32 heb gestoken van TRW heeft het niet lang getrokken.

Naar zeggen kan je ook weinig verkeerd doen met een aftermarket merk als datzelfde merk de onderdelen origineel maken voor die wagen in kwestie. Daarom dat je met E9x wel weg geraakt om TRW zaken te steken, omdat ze die al origineel maken voor BMW. Maar daar stopt het klaarblijkelijk, en hun aftermarket lijn is echt rotzooi.

Letterlijk alles wat ik van TRW heb gehad was afval.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie