Mijn Voertuig > X Reeks

2022 - G05 - X5 - 45e M-sport

<< < (2/7) > >>

Hego:
Wanneer hebben jullie besteld? En wat was de leverdatum bij bestelling?

Hier half december besteld en toen was de levertermijn eind mei. Geen idee wanneer ik hem mag verwachten.

kefkie:
Ik heb de mijne midden september besteld met een normale levertijd van midden a einde maart, dus momenteel nog op schema.

Ik kon destijds geen H/K bestellen, dus hopelijk valt HiFi pro nog een beetje mee.

mrDoxie:

--- Citaat van: Hego op 29 maart 2022, 19:43:57 ---Wanneer hebben jullie besteld? En wat was de leverdatum bij bestelling?

Hier half december besteld en toen was de levertermijn eind mei. Geen idee wanneer ik hem mag verwachten.

--- Einde van citaat ---

Bestelling van  half september. .  Auto, is op 10 december geproduceerd, en is/staat ergen op een parking, boot, trein, vrachtwagen...

Ondertussen wel het VIN nummer gekregen, waaruit blijkt dat er eea niet op zit.  Let op, dat blijkt uit de decoder en BMW wil niet bevestigen/ontkennen

BMW geeft in heel het process zo goed als niet thuis en zero informatie. Als ik bel voor een update dan hoor je de twijvel en onzekerheid in de stem van de medewerkers... Laatste update die ik kreeg "mss deze week, zeker eind volgende week". We zijn nu 3+ weken verder 

Ik heb al het advies gegeven de BMW Pure Emotions club om te vormen in een communicatie cell. Chip tekort kan geen excuus zijn om niet open en correct en te communiceren

kefkie:

--- Citaat van: mrDoxie op 30 maart 2022, 12:36:08 ---Bestelling van  half september. .  Auto, is op 10 december geproduceerd, en is/staat ergen op een parking, boot, trein, vrachtwagen...

Ondertussen wel het VIN nummer gekregen, waaruit blijkt dat er eea niet op zit.  Let op, dat blijkt uit de decoder en BMW wil niet bevestigen/ontkennen

BMW geeft in heel het process zo goed als niet thuis en zero informatie. Als ik bel voor een update dan hoor je de twijvel en onzekerheid in de stem van de medewerkers... Laatste update die ik kreeg "mss deze week, zeker eind volgende week". We zijn nu 3+ weken verder 

Ik heb al het advies gegeven de BMW Pure Emotions club om te vormen in een communicatie cell. Chip tekort kan geen excuus zijn om niet open en correct en te communiceren

--- Einde van citaat ---

Dat was bij de mijne ook het geval. Een kabelboom ontbrak en er moest nog een scherm bijgeplaatst worden maar dat zou vorige week geplaatst zijn. Ik ben eens benieuwd.

Hego:
Hier is het al van eind mei naar eind juni opgeschoven volgens de laatste update. Ik zal er al maar rekening mee houden dat het nog later gaat worden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie