Aankoop en Verkoop > Advies

[F11, F10, E91, E61]E91 of E61 aankoop advies gewenst

<< < (5/9) > >>

KenBacon:
Ok, stillekes aant kijken voor een 525d Touring (of e60 met trekhaak) of een 523i lci. Bijkomende vraag: als ik de officiŽle emissies opzoek voor de 523i lci, met de 2.5l motor, dan geven ze daar 174co2 voor..  Op alle websites waar ik zoek naar deze wagens, lees ik 210g CO2 uitstoot. Dat is wel een heel verschil qua taksen... Mijn vraag dus: wat is het nu: 210 of 174? Want in geval van 174, dan wordt de 523 wel een aantrekkelijke optie.. de 525d op dit moment niet te vinden, of mijn zoektermen zijn te restrictief...

KenBacon:
Wat ik me ook afvraag: zijn die 4pitters echt zo slecht, of is dat een statistische misvorming: er rijden verhoudingsgewijs meer 520i's en 520d's rond dan de zwaardere motoren, denk ik. Is het dan niet gewoon logisch dat daar meer problemen mee aan het licht komen..?

KenBacon:
Ook eens aan het kijken naar de F11. Is die n20 ook een slechte motor? Wat zijn de ervaringen met die wagen?

Tom:

--- Citaat van: KenBacon op 30 augustus 2021, 10:32:04 ---Ook eens aan het kijken naar de F11. Is die n20 ook een slechte motor? Wat zijn de ervaringen met die wagen?

--- Einde van citaat ---

N20 is nog erger :)  F11 zit voor de rest wel redelijk goed in elkaar.

Boin:
Die E90 318i waarvan het olielampje ging branden tijdens het rijden, laat die maar staan.. :-X
Gekend probleem van de N43, wellicht stuk van de kettinggeleider afgebroken, ligt onderaan in het carter en blokkeert de aanzuigleiding van de oliepomp, waardoor je te weinig oliedruk krijgt (en het lampje dus gaat branden)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie