Mijn Voertuig > X Reeks

2021 - G05 - X5 - 45e M-sport

<< < (2/5) > >>

Rthijs:
Bijna exact zelfde config besteld in Carbon Black vorige week, levering voorzien in September, geduld wordt op de proef gesteld :)
Ik heb de 740M wielen erop gelaten, maar zou bij levering de 742M in zwart erop laten zetten, jammer dat dat niet in combnatie met trekhaak af fabriek kan..

3shaw:
Naar het schijnt zouden de chips in de comfortstoelen on back-order zijn, waardoor de levering wordt uitgesteld naar augustus/september...

Nico85:
Hello iedereen! Deze middag telefoontje gekregen van de verkoper. Door een gebrek aan halfgeleiders zou de harman kardon optie ervoor zorgen dat de levertermijn met 25% zou verlengen... hij biedt de mogelijkheid deze te wijzigen naar de standaard, hifi of bowers en wilkins mits meerprijs/minprijs.

Ik antwoordde hem alvast dat een downgrade/meerprijs/langere levertermijn voor mij geen optie is. Dat ik gerust die B&W wil nemen maar dat hij niet moet verwachten dat ik die 3,5k extra daarvoor wil betalen...

Hij antwoordde dat dit niet mogelijk is en dat ik vandaag moet beslissen omdat anders de HK behouden blijft maar de langere levertermijn er dan sowieso komt. Hij wil wel een korting geven van +/- 700...

Wat denken jullie hiervan?

pukkie007:
Wat langer wachten, met het risico dat het straks nog langer wordt, of de korting van 700 euro aannemen. De dealer heeft geen fout in deze dus je mag hem daar ook niet op afrekenen.  :imho:

Nico85:
Dus toch voor de downgrade + 700 euro gaan...
Er is toch een verkoopsovereenkomst voor iets? Die gelden voor mij, maar toch ook voor hem?

De 1ste verkoper had me bij bestelling die HK absoluut aangeraden (en die hifi en standaard afgeraden....)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie