Mijn Voertuig > X Reeks

2021 - G05 - X5 - 45e M-sport

<< < (3/5) > >>

Draje:

--- Citaat van: Nico85 op  5 mei 2021, 19:37:24 ---Dus toch voor de downgrade + 700 euro gaan...
Er is toch een verkoopsovereenkomst voor iets? Die gelden voor mij, maar toch ook voor hem?

De 1ste verkoper had me bij bestelling die HK absoluut aangeraden (en die hifi en standaard afgeraden....)

--- Einde van citaat ---

ZOu voor de langere wachttijd of upgrade gaan met korting, die standaard of hifi op zo een voertuig zou ik niet doen..

Diezelke:

--- Citaat van: Draje op  5 mei 2021, 19:51:43 ---ZOu voor de langere wachttijd of upgrade gaan met korting, die standaard of hifi op zo een voertuig zou ik niet doen..

--- Einde van citaat ---

Dit.

donda:
Op mijn vorige 335i had ik de HK audio installatie en heb nu zonet in occasie een X4 gekocht die enkel de HIFI upgrade heeft, dus geen HK of BW systeem en vreesde hier wat voor. Maar moet zeggen dat de upgrade op de normale HIFI echt wel dik in orde is: voor mij alleszins. Anders moet je is gaan luisteren bij een dealer om zelf het verschil te horen: voor mij was het OK

Bjornj:
Als je gewoon luistert naar de radio omdat het leuk is, dan is de standaard installatie voldoende. Als je echt houdt van muziek, is de keuze snel gemaakt.
Ikzelf heb de B&W en zou nooit downgraden.

Nico85:
Het is de HK geworden met de korting.
levering wel 3 weken later...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie