BMW Algemeen > Trackdays

 de beste set up voor met je M bmw te racen

(1/1)

happydude:
heey iedereen
buiten goeie banden en goeie remmen
zijn er verschillende instellingen dat je kan veranderen.
zowel elektronica als mechanisch....( camber ) zelfs de bandendruk kan veel uitmaken
aangezien ik nog niet zo lang rond rijd op het circuit kan ik alle info goed gebruiken
en ik denk dat andere ook wel graag info zullen willen ?
Deze aanpassingen zijn vooral gratis, of zeer goedkoop en kan dus iedereen doen.

hier is een filmpje hoe ik mijn  :///M: 2 instel
bekijk het op u gemak en laat mij en andere weten wat beter zou kunnen zijn
mvg happydude

dimulation:
Dit kan je natuurlijk zo breed trekken als je wilt. De M2 is op zich al een prima wagen, op de remmen na.

Bij mij is staat er een andere ophanging, intercooler, intake, downpipe etc.. uiteraard maakt dit de wagen steeds beter maar je moet ook zelf wat bepalen wat je eruit wilt halen

happydude:

--- Citaat van: dimulation op 13 augustus 2020, 21:54:04 ---Dit kan je natuurlijk zo breed trekken als je wilt. De M2 is op zich al een prima wagen, op de remmen na.

Bij mij is staat er een andere ophanging, intercooler, intake, downpipe etc.. uiteraard maakt dit de wagen steeds beter maar je moet ook zelf wat bepalen wat je eruit wilt halen

--- Einde van citaat ---
dus jij bent voor de power gegaan :)
ik probeer zoveel mogelijk te verbeteren en  perfectioneren met wat ik heb  ;D

dimulation:

--- Citaat van: happydude op 14 augustus 2020, 01:14:03 ---dus jij bent voor de power gegaan :)
ik probeer zoveel mogelijk te verbeteren en  perfectioneren met wat ik heb  ;D

--- Einde van citaat ---

Dat probeer ik nu ook te doen, meer gaat er niet aan veranderen nu!

Boin:
Ff verduidelijking. Onderstel heeft geen comfort en sport setting, dat zit gwn tussen uw oren, de M2 heeft geen EDC.
Enige verschil is de EPS (servostuur), in comfort is de bekrachtinging setting anders, waardoor het stuur lichter aanvoelt, voornamelijk bedoeld om makkelijker te kunnen parkeren.
In sport staat de EPS op een andere setting, waardoor het stuur zwaarder aanvoelt, om een 'sportiever' gevoel te geven. Het nadeel is echter dat de feedback hierdoor minder is, waardoor de auto minder vertrouwen geeft (waardoor jij dus trager die bocht neemt).
De ratio blijft gwn hetzelfde, reactie op stuurbeweging lijkt sneller in comfort, omdat het stuur minder zwaar aanvoelt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie