Mijn Voertuig > X Reeks

2020 - G05 - X5 45e - Artikgrau

<< < (6/7) > >>

juve:

--- Citaat van: bhe op 25 januari 2020, 17:46:02 ---Die zaten op mijn f11 535 die ik net weg gedaan heb voor de x5 e45. Ik had een breedset, met een paar goede banden en druksensors zit je ook al snel boven de 3000. Vooraan waren er bij de f11 met m sport ook spacers nodig van 1 cm. Dat moet je bij breyton altijd goed nagaan. Spijtig dat ze in 22" nog niet te veel keus hebben. Twijfel wel over de LS2 als zomerwiel.

--- Einde van citaat ---

Breyton Race GTS Matt gunmetal
10.0J x 20 inch ET38
5x112 CB 66.50

zou zonder iets van spacer moeten passen. +- 3100 exclusief levering met Pirelli scorpion XL non-rft winterbanden en druksensoren/zware ventielen.

Bij Ekris is het 3670 excl. levering voor de 740M (wel met Michelin Pilot XL Alpine 5 RFT ster band). Maar dat is een gepolijste velg, dat geeft weer miserie met zout. Bij de dealer 4500 voor de 748M in het zwart, maar die vind ik echt niet mooi.

Nog een beetje blijven twijfelen, dan heb ik 8 maand extra om te kiezen en komen er misschien een paar setjes op 2dehands van 'afgeschreven' exemplaren.

Blackpearl:
Ferme bak, veel rijplezier!!!

Denthrax:
Proficiat, veilige kilometers!

--- Citaat van: juve op 24 januari 2020, 16:05:12 ---Eerste indruk: hoog, hyper comfortabel, bolt zalig, IAS draait superkort (alsof het een klein tufautootje is). Zijn gewicht komt wel naar boven bij harder remmen, dan duwt die 2,5 ton u wel verder dan je zou willen. Dat was even schrikken toen ik bijna midden op het rond punt stond ipv voor de lijn... inclusief kwade vrouw :toofunny:

--- Einde van citaat ---

:toofunny:  :toofunny:  Had hetzelfde voor tijdens de testrit, de gordelspanners deden wel goed hun werk. Je mispakt jezelf er inderdaad aan door het feit dat hij anders niet zo "zwaar" voelt. In het bochtenwerk had ik hem daar bijvoorbeeld erger ingeschat.

Voor een winterset heb je inderdaad nog tijd zat om iets te zoeken, zo ga ik dat zelf ook doen en ergens rond de zomer wat uitkijken naar iets.

juve:
Toch maar een set OEM winterwielen besteld toen ik in november op onderhoud moest. Voor een keer met het verstand gekozen. Wel nipt met de remmen vooraan, maar ze passen.

Mechanisme van de laadklep is ook vervangen onder garantie. Die wou bijna niet meer open of dicht zonder een hoop gewring.

pukkie007:
Heb je daar een S4 staan? Komt ie nog regelmatig buiten? Bevindingen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie