Mijn Voertuig > X Reeks

2020 - G05 - X5 45e - Artikgrau

(1/7) > >>

juve:
Om een beetje klimaatneutraal te zijn naast de M3 en omdat de X1 maar 53% aftrekbaar is vanaf 2020 (en ik die bak haat) de knoop doorgehakt en een vervanging gezocht. Aangezien ik een trekhaak nodig had was de X5 de enige keuze binnen BMW (tot een paar dagen na de bestelling toch  :-X). Prijs bekeken, wat berekeningen gedaan en een welgemeende 'fuck it, yolo' later op 29/8 een krabbel gezet onder de bestelbon. Een goeie 4 maand later nu en de X5 is in BelgiŰ (initieel gepland voor Valentijn, dus mij hoor je niet klagen).

- Artikgrau Brillanteffekt
- Individual uitgebreid leder Merino Elfenbeinweiss / Schwarz
- Aluminium tetragon lijsten
- Shadow line met uitgebreide elementen

Opties:
- M sportpakket
- Business pack plus
- Innovation pack
- Integral active steering
- trekhaak elektrisch wegklapbaar
- kofferruimtepakket
- Zonnewerend glas achteraan
- Bekerhouders verwarmd/gekoeld
- Travel & Comfort System
- Verwarmde zetels vooraan en achteraan
- 4-zone airco
- Active protection
- DAB tuner
- Harman/Kardon

Woensdag de X1 weg doen. Hopelijk staat hij tegen dan bij de garage voor een sneak peak :exited:

grijs bockje:
Proficiat. Zo snel geleverd!  :o Ik wacht al van midden mei. Staat ondertussen al twee weken stil in Zeebrugge om god weet welke reden en dan moet er nog een tt3 track & trace systeem ge´nstalleerd worden.
Wachten wachten..

juve:

--- Citaat van: grijs_bockje op 14 januari 2020, 10:13:41 ---Proficiat. Zo snel geleverd!  :o Ik wacht al van midden mei. Staat ondertussen al twee weken stil in Zeebrugge om god weet welke reden en dan moet er nog een tt3 track & trace systeem ge´nstalleerd worden.
Wachten wachten..

--- Einde van citaat ---

Dat is ook niet leuk. Ik snap ook niet hoe ze niet kunnen weten waarom die daar zo staat... TT3 is normaal snel gedaan, dat heb ik op de M3 ook moeten laten zetten en heeft de aflevering op zich niet vertraagd.

HeavyD:
Mijn verzekering eist zo'n track & trace systeem niet.

grijs bockje:

--- Citaat van: juve op 14 januari 2020, 16:45:30 ---Dat is ook niet leuk. Ik snap ook niet hoe ze niet kunnen weten waarom die daar zo staat... TT3 is normaal snel gedaan, dat heb ik op de M3 ook moeten laten zetten en heeft de aflevering op zich niet vertraagd.

--- Einde van citaat ---
Ben je dan ook goed verzekerd tegen diefstal van de wagen? Dat was de vereiste bij ING, DVV en Ethias.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie