Varia > Varia

Testrit: Alpine A110 2018 Premiere Edition (straat & track)

<< < (2/21) > >>

Jussi:
Leuk verslag! Ook misschien eens posten op DF in het Alpine topic.

Ik denk wel dat de 718, zelfs non-S, een veel leukere wagen zal zijn. Die auto is blijkbaar zo goed qua handling, rijbeleving en prestaties + Porsche afwerking.

P.S. ben ik u vorige week op de E313/Ring tegengekomen? Ik reed in een zwarte M2 en ik heb achter een zwarte Alpine gezeten vanaf Wommelgem tot afrit A12. edit: nee, dat was eentje met nummerplaat 1-UNA-XXX

RDH:

--- Citaat van: Chasingdreams.be op  4 september 2018, 11:46:07 ---Leuk verslag! Ook misschien eens posten op DF in het Alpine topic.

Ik denk wel dat de 718, zelfs non-S, een veel leukere wagen zal zijn. Die auto is blijkbaar zo goed qua handling, rijbeleving en prestaties + Porsche afwerking.

P.S. ben ik u vorige week op de E313/Ring tegengekomen? Ik reed in een zwarte M2 en ik heb achter een zwarte Alpine gezeten vanaf Wommelgem tot afrit A12. edit: nee, dat was eentje met nummerplaat 1-UNA-XXX

--- Einde van citaat ---

Nee dat was een goeie vriend van me, hij vertelde nog dat een M2 hele tijd in zijn gat aan het plakken was :P
Ben u vanochtend denk ik gekruist in sint-antonius.

gfk807:
Idd zeer leuk verslag en zeker wel een leuke auto  :thumbsup:

Jussi:

--- Citaat van: RDH op  4 september 2018, 16:29:00 ---Nee dat was een goeie vriend van me, hij vertelde nog dat een M2 hele tijd in zijn gat aan het plakken was :P
Ben u vanochtend denk ik gekruist in sint-antonius.

--- Einde van citaat ---

Guilty.  8) Ik had nl. ook graag eens geweten hoe de Alpine het zou doen tegen de M2.

Ik woon op de grens Halle/Sint-Anthonius/Schilde dus je zal me hier vaak spotten.

Franzino:

--- Citaat van: Chasingdreams.be op  4 september 2018, 21:55:50 ---Guilty.  8) Ik had nl. ook graag eens geweten hoe de Alpine het zou doen tegen de M2.

Ik woon op de grens Halle/Sint-Anthonius/Schilde dus je zal me hier vaak spotten.

--- Einde van citaat ---
Ik heb mijn "manuele" M2 en de A110 vergeleken qua prestatie's (op hetzelfde stuk afgelegen weg). Ze zijn vergelijkbaar snel...maar de M2 voelt sneller door het hogere koppel en de hernemingen op de autostrade zijn ook beter... Bij A110 ga je sneller een versnelling lager terug schakelen, maar met een DCT versnellingsbak doe je dit ook sneller. Rijgevoel, sound en beleving zijn bij beide wagens volledig anders, maar beide zijn zoals gezegd zeer dikke fun en een leuke verademing tussen al de rest wat er qua sportieve wagens op de markt is (in dit prijssegment).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie