Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1973 - E9 - 3.0 CSi

<< < (9/11) > >>

Relexus:

--- Citaat van: Jerry_DM op 29 december 2017, 16:37:30 ---

--- Citaat van: Relexus op  7 juli 2016, 23:56:50 ---Wat een fantastische wagen zeg!  ;)

--- Einde van citaat ---

Nu is het de jouwe :)
Intussen een nieuwe Z3 Coupé in de garage en binnen 2 weken de nieuwe M140i  :///M:
Hoe loopt alles met de wagen Roel?

Groetjes Jeremy

--- Einde van citaat ---

@Jerry_DM . Dat gaat prima hier met de E9 bij z'n nieuwe baasje! :thumbsup:  Ik heb er minder kilometers mee gereden dan gepland. Komt vooral omdat de wagen momenteel niet bij mij thuis staat gestald. Dus dat maakt het gewoon lastiger om een rit te maken. Dat moet echt gepland worden momenteel. Maar als het goed is, krijgt hij binnenkort een nieuw onderkomen. Dus komend jaar verwacht ik meer kilometers te maken.

Recent de onderkant nog opnieuw laten behandelen met antiroest. Ik was niet onder de indruk van de tectylbehandeling die aanwezig was. En wist dus ook niet precies wat daaronder verstopt zat. Maar goed ook, want er zijn nog enkele "rottige" plekjes  :thinking: naar boven gekomen die daarmee meteen gerestaureerd konden worden. Daarna een volledige Dinitrol behandeling laten doen inclusief de holle ruimtes.

De originele motor is nu bij de restaurateur. Dat gaat het volgende project worden, maar dat heeft geen haast!

Relexus:
Het welbekende "dropke"dan eindelijk uitgevoerd.

flash:
Jup, veel beter!

stoffie:
Prachtig!

Iksree:
Machtig knap

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie