Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1973 - E9 - 3.0 CSi

<< < (5/11) > >>

b_ken:
Roesten ... bwa nee hoor.
Kijk eens naar deze gast op facebook: Miklós Mészáros (https://www.facebook.com/CSlsGarage?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf)
Die is (oa.) de originele E9 van ABBA aan het restaureren. Nee, eigenlijk gewoon een nieuwe aan het bouwen.
Dan krijg je zo plaatjes ...

stco:
Er zouden er twee gemaakt zijn uit aluminium heb ik eens gelezen. Als je zo een vindt, heb je de jackpot natuurlijk! :D

Mooi exemplaar, hou haar in ere. Prijzen zijn echt niet meer normaal dezer dagen... Mijn 2800 CS indertijd nog gekocht voor 8.000 euro. Daar heb je nu juist een wrak voor...

Ik Ben Lui:
Knappe dinges !!!

ADR:
Holy Scheissies, deze ziet er nog wel héél goed uit hoor!

Dikke aankoop, en ik kan me best voorstellen dat die heerlijk rijdt.

Veel succes ermee!
Dave :thumbsup:

Relexus:

--- Citaat van: stco op 19 december 2016, 09:46:09 ---Er zouden er twee gemaakt zijn uit aluminium heb ik eens gelezen. Als je zo een vindt, heb je de jackpot natuurlijk! :D

--- Einde van citaat ---
Dat verhaal ken ik niet! Maar zoeken naar zo'n speld in een hooiberg gaat niks opleveren denk ik. Dan moet je inderdaad spreken van een jackpot.

--- Citaat van: ADR op 20 december 2016, 14:38:47 ---Holy Scheissies, deze ziet er nog wel héél goed uit hoor!
Dikke aankoop, en ik kan me best voorstellen dat die heerlijk rijdt.

--- Einde van citaat ---
Dat rijdt inderdaad prima. Kijk het is natuurlijk wel bijna 44 jaar oud, maar ik vond het echt opmerkelijk hoe vlot dat dat spul gaat.
@ADR : Hoe is 't met jouw E9-project?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie