Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1973 - E9 - 3.0 CSi

<< < (3/11) > >>

FJRdude:
Fapalicious  :drool:   :drool:

Prachtige wagen,  veel plezier ermee!

(Als de originele motor er niet meer inzit, wat dan wel? Zelfde type, of iets zwaarders?)

Snorkel:
Heerlijk, heerlijk, heerlijk!  :D

Tof om je hele verhaal te lezen. Het ziet er een zeer knappe wagen uit, erg benieuwd hoe die in het 'echt' er bijstaat.
Ik wens je er enorm veel plezier en geluk mee!!

b_ken:
Ik dacht dat de propere E9's stilaan op waren. Blijkbaar niet.

Mooie aankoop  :thumbsup:

Relexus:
Iedereen dank voor de felicitaties!

--- Citaat van: FJRdude op 17 december 2016, 15:58:52 ---Als de originele motor er niet meer inzit, wat dan wel? Zelfde type, of iets zwaarders?

--- Einde van citaat ---
Er ligt nu een identieke motor in uit een E3.

--- Citaat van: Cedric_ op 17 december 2016, 11:29:49 ---proficiat!  :)  Echte droomwagen zelfs als jonge twintiger. 
Al concrete plannen voor de originele motor of gaat deze gereviseerd naar originele standaard of met aanpassingen?

--- Einde van citaat ---
De originele motor gaat er zeker terug in komen. En ook zeker in originele staat.
Je komt ook niet veel E9's tegen met matching numbers.

--- Citaat van: bt. op 17 december 2016, 15:11:29 ---Pracht van een exemplaar!
Veel plezier gewenst, ik ben er ook gek van maar de prijzen stijgen sneller dan m'n portefeuille groeit ;D

--- Einde van citaat ---
Die prijzen zijn inderdaad hard gegaan. En je weet natuurlijk nooit wanneer het plafond bereikt is.

--- Citaat van: Snorkel op 17 december 2016, 16:09:36 ---Heerlijk, heerlijk, heerlijk!  :D
Tof om je hele verhaal te lezen. Het ziet er een zeer knappe wagen uit, erg benieuwd hoe die in het 'echt' er bijstaat.
Ik wens je er enorm veel plezier en geluk mee!!

--- Einde van citaat ---
Laat gerust weten als je eens in de buurt bent van Huizen.  ;)
Ik zal 'm ook ongetwijfeld wel eens meenemen naar een meeting. Zal wel goed komen.

--- Citaat van: b_ken op 17 december 2016, 18:35:17 ---Ik dacht dat de propere E9's stilaan op waren. Blijkbaar niet.
Mooie aankoop  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---
Ze zijn inderdaad schaars. Het schijnt dat er nog zo'n 2000 E9's in leven zouden moeten zijn. Maar in welke staat?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik er ooit een heb zien rijden.  :iono:

henotteke:
Verdorie Roel, knappe kar heb je daar gekocht!!!
 :wow: :wow:
nu wil @GunSpeed niet meer in de B10 meerijden, maar in een E9!

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie