Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

OLDTIMERS: do or do not?

<< < (4/27) > >>

Nordschleife:

--- Citaat van: Snorkel op  5 januari 2016, 11:54:24 ---Kijk, dat vind ik dus ook. Een oldie is geen puur transport, het is iets... bijzonders.  :D
Persoonlijk vind ik het dan ook plezant om daar de hele geschiedenis van uit te pluizen, boekjes over verzamelen, originele paperassen bij vast te krijgen... Dat ruikt speciaal, of die nu draait of niet, dat ademt plezier, nostalgie, historie. 

Ik lees in ieder geval al jullie comments met veel plezier door!  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Dan zal je niet veel (onverwachte) kosten hebben  :P

WJJ:
Leuk topic Snorkel, dit volg ik zeker en vast. Leuk om alle meningen te horen over eigenaars die zo verliefd zijn op hun auto!  :thumbsup:

Grote Smurf:
Mijne is geen oldie,maar toch tracht ik alle mogelijke lectuur erover te pakken te krijgen  :P

order66:

--- Citaat van: Grote Smurf op  6 januari 2016, 16:41:23 ---Mijne is geen oldie,maar toch tracht ik alle mogelijke lectuur erover te pakken te krijgen  :P

--- Einde van citaat ---

+1 :thumbsup:

b_ken:

--- Citaat van: Grote Smurf op  6 januari 2016, 16:41:23 ---Mijne is geen oldie,maar toch tracht ik alle mogelijke lectuur erover te pakken te krijgen  :P

--- Einde van citaat ---
Gelijk heb je.  :thumbsup:
Hij is geen 25 (of 30) maar het is sowieso een dikke klassieker die dat verdient.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie