Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

OLDTIMERS: do or do not?

<< < (27/27)

beemerbuddy:

--- Citaat van: BIG charlie op 29 januari 2022, 09:52:31 ---Ik heb reeds geruime tijd een "youngtimer" van 30 jaar oud op het oog. Durf wegens de onzekere toekomst van het oldtimerstatuut op dit moment niet overgaan tot aankoop. Bedoeling zou zijn om er enkele jaren van te genieten en eventueel daarna geld terug krijgen... dus niet als investering. Bedenkingen hierover met pro's en contra's ?.

--- Einde van citaat ---

Kopen die handel  :greddy: , als ie nu al 30 jaar is en dus oldtimer, blijft ie dat ook in de toekomst  :thumbsup:... De overgangsregeling die ingevoerd geweest is, had ook geen effect op de auto's die toen al oldtimer waren, dus de 25 jaar gepasseerd...

kraftbayer:
Als de aankoopprijs van de auto aanneembaar is en je kan die goed in orde zetten onder de huidige marktwaarde kan je de auto kopen.
Zit de auto nu al een een hoge prijs moet je die laten staan.
Ik merk zelf dat de prijzen voor "bijna" 30j oude auto's al fel omhoog zijn gegaan omdat iedereen denkt goud te gaan verkopen.
Zelf heb ik een 2 tal jaar geleden al een "bijna" 30j oude auto gekocht toen nog aan een nette prijs.
Die kan ik dan rustig in orde zetten tegen dat die oldtimer is.
Ik ben zelf wel voorstander van het systeem van de Duitse H plaat om al de rommel en verbouwd spul eruit te krijgen.
Tenslotte gaat dat de enige optie zijn vermoed ik om nog met een oldtimer te kunnen rijden.
En als dat dan zo word moeten we dat aannemen.
Maar de "budgetrijders en tuningfreaks" gaan dat niet graag horen denk ik.

Grtn,
Walter

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie