Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

OLDTIMERS: do or do not?

<< < (26/27) > >>

_lestat_:

--- Citaat van: b_ken op 28 november 2021, 21:25:47 ---Voor u is dat dan (gelukkig) een oplossing. Maar ik denk dat de meerderheid gewoon van de baan gehaald wordt, door dit soort maatregelen, om te worden verkocht (naar het buitenland).
Zoals er al een deel verkocht geweest zijn door invoering van een verplichte keuring. Zoels er een aantal jaren geleden in NL zeer veel van de baan gehaald werden door de oldtimerleeftijd op 40j te zetten.
Pestkoppen  :censor:

--- Einde van citaat ---

We spreken (hoop ik) over de verre toekomst. Als dit effectief plannen zijn die van de EU komen, zal er in Nederland, Frankrijk of Duitsland ook geen plaats meer zijn voor oldtimers die niet geheel origineel zijn.

BIG charlie:
Ik heb reeds geruime tijd een "youngtimer" van 30 jaar oud op het oog. Durf wegens de onzekere toekomst van het oldtimerstatuut op dit moment niet overgaan tot aankoop. Bedoeling zou zijn om er enkele jaren van te genieten en eventueel daarna geld terug krijgen... dus niet als investering. Bedenkingen hierover met pro's en contra's ?.

flash:
Kopen met expendable money en niet zien als investering. Als je hem samen plooit ben je het ook kwijt.
Kan je hem later voor winst verkopen, is dat een mooi extraatje

order66:

--- Citaat van: flash op 29 januari 2022, 13:42:38 ---Kopen met expendable money en niet zien als investering. Als je hem samen plooit ben je het ook kwijt.
Kan je hem later voor winst verkopen, is dat een mooi extraatje

--- Einde van citaat ---

Copy/paste van hoe ik het zie ;D
Het oldtimer statuut zal bijna zeker blijven.

Low Budget:
Oldtimers zijn als bejaarden, zullen altijd blijven bestaan, enkel rusthuis wordt duurder.

Mvg
Low budget

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie