Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

OLDTIMERS: do or do not?

<< < (24/27) > >>

dannyro:

--- Citaat van: NalydStrea op 26 november 2021, 08:12:16 ---Ben al door de keuring geraakt met een Nardi sportstuur zonder airbag en zonder werkende claxon, dus heb toen geluk gehad denk ik...

--- Einde van citaat ---

Regels gaan pas in op 20/12/2021

NalydStrea:

--- Citaat van: dannyro op 26 november 2021, 09:21:07 ---Regels gaan pas in op 20/12/2021

--- Einde van citaat ---

Juist ja, even vergeten  ;D

Is ondertussen al 5 jaar geleden...

order66:
Ik hoorde gisteren dat Europa naar een heritage/patrimonium status wil voor oldtimers, dwz alles standaard af-fabriek. Al de rest willen ze eruit.

flash:

--- Citaat van: b_ken op 25 november 2021, 21:23:08 ---Lampje moet wel oplichten als je gewoon het contact aan zet, en daarna uit gaan.
Als ze dat nooit zien oplichten ....

--- Einde van citaat ---

Hmm op die manier... Beter dan effectief alle sporen ervan proberen te wissen als dat mogelijk is. Bij den tableau van een e30 bv zou dan wel moeten lukken.
Die gaan toch nooit beginnen zoeken naar uw optielijst he.

--- Citaat van: order66 op 26 november 2021, 11:07:38 ---Ik hoorde gisteren dat Europa naar een heritage/patrimonium status wil voor oldtimers, dwz alles standaard af-fabriek. Al de rest willen ze eruit.

--- Einde van citaat ---

Lijkt me onmogelijk voor bepaalde zaken. Wat als de standaard stukken niet meer leverbaar zijn?

order66:

--- Citaat van: flash op 26 november 2021, 15:57:03 --- Lijkt me onmogelijk voor bepaalde zaken. Wat als de standaard stukken niet meer leverbaar zijn?

--- Einde van citaat ---

Dan kan dit eventueel een nevenmarkt creŽren die deze onderdelen opnieuw maakt. Lucratieve business dan ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie