Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1984 - E24 - 635csi

<< < (2/12) > >>

stoffie:
Klopt, niet echt goedkoop en dat van mij stond na een paar maand al terug op rood (opeens, niet volgens normale afloop van groen naar geel naar rood). Is ook niet meer te resetten. Dan heb je 180 euro betaald, geen idee waarom dat ding al niet meer werkt.

Ga het er een dezer weer eens uithalen, en misschien mijn originele print terug van batterijtjes voorzien, desnoods met draadjes naar een locatie waar de batterijtje makkelijk te vervangen zijn want half het dashbord uitbreken doe je ook niet zo maar eventjes.

Alleszins was ik wel van plan om dan ook eens de volledige tellerpartij door te solderen, want mijn verlichting is ook soms aan en af, alnaargelang welke put je in rijdt  :o

JD1981:
Prachtige aankoop. Véél rijplezier ermee.

dzow:

--- Citaat van: stoffie op 30 maart 2014, 20:01:58 ---Klopt, niet echt goedkoop en dat van mij stond na een paar maand al terug op rood (opeens, niet volgens normale afloop van groen naar geel naar rood). Is ook niet meer te resetten. Dan heb je 180 euro betaald, geen idee waarom dat ding al niet meer werkt.

Ga het er een dezer weer eens uithalen, en misschien mijn originele print terug van batterijtjes voorzien, desnoods met draadjes naar een locatie waar de batterijtje makkelijk te vervangen zijn want half het dashbord uitbreken doe je ook niet zo maar eventjes.

Alleszins was ik wel van plan om dan ook eens de volledige tellerpartij door te solderen, want mijn verlichting is ook soms aan en af, alnaargelang welke put je in rijdt  :o

--- Einde van citaat ---

Bij mij branden niet enkel de lampjes die aftellen maar ook de service en inpection lampjes (de 2 oranje)
Ik zou ook graag het originele houden...
Mijn tellerpartij werkt behalve soms de verbruiksmeter en mijn benzinepeil... dus misschien toch eens iets meer aan de hand :blink:
Nu sta ik niet enorm te  springen om dis dashboard uit te breken maar zit niet veel anders op vrees ik  :censor:
Binnenkort gaan de voorzetels eruit dus denk dat dan het beste moment zal zijn, indien iemand de drang voelt om mij bij te staan Let me Know!!  :exited:

b_ken:
Zo een hels karwei is het nu ook weer niet om de instrumentenkombi uit te nemen, liefst niet breken. Misschien wel even op voorhand TIS eens raadplegen of een on-line "how-to" zoeken. (zal  wel te vinden zijn denk ik)
Zodat je tenminste weet waar je moet beginnen en waar de schroefjes verstopt zitten.

dzow:
Voila eerste  werkje is al gedaan: het dak is weer helemaal gaaf gespoten  :clap:
Ik ben wel een voor foto vergeten nemen dus kan het verschil niet laten zien  :wiggleyes: :thinking:
momenteel staat hij lekker warm in een garage, weliswaar zonder zetels want die worden deze week hersteld. :wow:
dus nu ik ruimte heb ga ik deze week meteen ook eens aan de slag met het dashboard...
en dan gaan we meteen voor een grondige interieurreiniging gaan zodat dit weer als nieuw is.

nog wel wat werk aan maar het komt goed  :thumbsup:

foto's moet ik nog ff uitzoeken, ben geen computerheld dus verkleinen van foto's vraagt ff tijd  :jpshakehead:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie