Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1984 - E24 - 635csi

<< < (12/12)

order66:
Prachtige foto! :clap: wat een machine’s :drool:

dzow:

--- Citaat van: stoffie op 14 juni 2020, 08:48:54 ---Mooie E24, zie je niet veel met die M-tech kit  :drool:

Komt hij ook nog eens buiten of wordt er enkel gepoetst ?  ^-^

Blijft rolling art zo'n 6 in vergelijking met al die plastic fantastic eenheidsworst op de baan.

--- Einde van citaat ---

De M-tech kit qua voorbumper ben ik al vaker tegengekomen maar dan met achterbumper en de zijschorten zie je ze inderdaad al een hoop minder!
Ik blijf het zelf ook een fantastische lijn vinden zo'n E24

Het voorbije jaar is het helaas voornamelijk poetsen geweest...
Met bandenwissel voor de keuring gemerkt dat er roest zat aan het krikpunt vooraan en dus een nieuw stuk plaat en krikpunt in de wagen gelast.
Hierdoor was dan de keuring verlopen en mocht de auto niet meer zo maar de baan op.
Dus hierdoor schaamtelijk niet eens aan 500km gekomen in 2019. Dit moet veel beter in 2020!!!

stoffie:
Da's een tegenvaller.

Ze zijn te mooi en te goed om in een garage te laten staan. Rust roest!

Mooie herinneringen aan toen ik mijn M635 dagelijks reed, elke dag genieten door weer en wind!

Tegenwoordig al niet meer zo evident met LEZ en ook wel een beetje zonde natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk

dzow:
Helaas komt voor mij het moment eraan dat het tijd wordt om deze wagen te verkopen. Ik ga naar het buitenland en de wagen gewoon hier laten staan is maar niets...
Als er iemand interesse zou hebben staat het altijd vrij mij te contacteren (of nu al zoekertjessites te beginnen scannen)

sharky:
Kan je hem niet meenemen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie