Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1984 - E24 - 635csi

(1/12) > >>

dzow:
Hallo iedereen,

Bij deze zal ik mijn auto ook (nog) eens voorstellen hier.
Zoals velen hier wel weten heb ik S62M zijn bmw 635csi overgekocht.
Superauto maar er is zeker nog wat ruimte voor verbetering!!   :thumbsup:

Dus op het to-do lijstje:

--> Opnieuw spuiten van het dak omdat de vernislaag hier op enkele plekken is afgebladderd...
Er wordt meteen ook een roestplekje in de dorpel weggewerkt zodat het chassis terug volledig goedstaat...

--> Controlelampjes in het dashboard die blijven branden oplossen (reset werkt niet maar blijkbaar ligt het probleem hier bij een klein batterijtje in het dashboard)
Dus dashboard demonteren en batterij vervangen  :thinking: Als iemand hier al ervaring mee heeft hoor ik het graag  :bow:

--> Bestuurdersstoel herstellen en opnieuw opvullen + bijrijdersstoel meteen mee aanpakken

--> Lager van voorwiel vervangen om technisch weer 100% te staan

--> Raamrubbers en kofferbakrubber vervangen

--> Chroom van voorbumper vervangen (weet iemand of dit apart te verkrijgen is --> erg weinig info over te vinden)

--> Full Detail om al het mooie werk terug wat in de verf te zetten

Evt. op termijn ook is bij stef langsgaan om te zien hoeveel paardjes er nog zijn en of er nog enkele hengsten bij te prutsen zijn  :exited:

Foto's volgen snel --> de meesten hier zullen de auto wel kennen...
Morgen naar de spuiter dus vanaf nu zal het allemaal sneller gaan en dan hoop ik jullie allemaal eens tegen te komen op een of andere meeting  :bump:

Deze foto komt trouwens nog uit het  oude topic van S62M

Titleist:
Knap! Mooi om te zien dat je deze heerlijke 6 de nodige aandacht gaat geven.

Spasta:
Zeer mooi :).

725:
Pfff amai knap  :)

b_ken:
De herlaadbare NiCd batterijtjes op het SI printje zijn inderdaad een delicaat punt bij deze instrumenten combi's.

De SI moet wel nog te resetten zijn als enkel de batterijtjes defect zijn. Van zodra de batterij los gekoppeld wordt (of het contact af gezet wordt, ik ben niet meer zeker welk van de 2) dan staat het SI printje weer op "rood".
Als het zelfs niet meer te resetten is dan vrees ik dat er meer mis dan gewoon defecte batterijtjes. Het zou niet de eerste zijn waar de batterijtjes uitgelopen zijn, en hierdoor het SI printje een beetje "opgevreten" hebben.
Er zijn replica SI printjes te koop die geen batterijtjes meer bevatten. Niet echt goedkoop, en ik dacht ook niet volledig zonder problemen.
Ik dacht dat stoffie hier ervaring mee had.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie