Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1987 - E28 - ///M535i - Gandalf

<< < (84/85) > >>

stoffie:
Blijft een dikke kist in zijn huidge setup!

In 2011 ergens was die volgens mij nog van Joris en niet gewrapped!

Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk

vinox:
Klopt :) Toen was ie nog een grijze mus! Volgend jaar ben ik van zin te spuiten ipv te wrappen, maar zeker terug in het wit ;D

Zou misschien tof zijn om ne keer met de anciens bijeen te komen eigenlijk he? Bij den Decathlon Antwerpen, good old times :D :D

Bananenman:

--- Citaat van: vinox op 30 juni 2021, 13:02:44 ---Klopt :) Toen was ie nog een grijze mus! Volgend jaar ben ik van zin te spuiten ipv te wrappen, maar zeker terug in het wit ;D

Zou misschien tof zijn om ne keer met de anciens bijeen te komen eigenlijk he? Bij den Decathlon Antwerpen, good old times :D :D

--- Einde van citaat ---
BB heeft dit nodig :-)

Nostra:

--- Citaat van: vinox op 30 juni 2021, 13:02:44 ---Klopt :) Toen was ie nog een grijze mus! Volgend jaar ben ik van zin te spuiten ipv te wrappen, maar zeker terug in het wit ;D

--- Einde van citaat ---
Als ik met de Mazda aanwezig mag zijn graag

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk

vinox:
Al komen mensen met een Ligierke, dan is het nog goed. Gelijkgestemde zielen en bekende gezichten, lijkt me leuk. Ik zit niet genoeg meer op dit forum echter om in de smiezen te hebben dat er een event gaat plaatsvinden, plus er zijn zonder twijfel een bak mensen die überhaupt hier niet meer vertoeven... maar daarvan hebben jullie wel de e-mail adressen, toch? Die anciens rechtstreeks mailen/dm'en lijkt me dan een prima oplossing :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie