Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1987 - E28 - ///M535i - Gandalf

<< < (83/85) > >>

vinox:
Ja pierdolę, to jest gorące (Pools voor amai mijne frak, da's heet), Poolse vriendin gehad, ge leert ook nog eens iets. Aaaaanyway ::) ;D ik kom ier ook nog eens goeiendag zeggen en dit is wat ik aantref in mijn topic haha ;D Ik zit niet meer op het forum verder, maar een kleine update kan geen kwaad natuurlijk. Ik zie dat de laatste overigens net een jaar geleden was ongeveer :)

Niet veel gebeurd dit jaar, dankzij Covid natuurlijk, maar toch. Dit weekend is echter de leukste upgrade gebeurd tot nu toe: coilovers ^-^ BC Racing BR, want GAZ mochten we er zelf ni oplassen (veerpoot moet afgezaagd worden, daarop wordt de coilover dan gelast). Ik moet hem nog in de hoogte stellen een dezer en dan laten uitlijnen en dan is em klaar. Eerste ritjes zijn veelbelovend alleszins! Veel meer grip en vertrouwen dan de B8/H&R combo, al was die ook zeker niet slecht, die had veel meer travel en bottomde veel makkelijker out. Anyway, hij staat er wel dik bij nu hij nog een tikkie omhoog moet, rap ff wat foto's gemaakt bij het tanken, zie hieronder. Dan nog EINDELIJK een probleem opgelost van een "bonk" telkens ik agressief opschakel: ontdekt dat de moeren die de subframerubbers (wel Powerflex, tnx Joris) op hun plek houden niet op koppel aangedraaid waren... mijn eigenwijsheid en Youtube trokken die situatie recht, 1 centimeter schroefdraad extra zichtbaar nu :o Alles is RETEstrak nu, hij rijdt als een duivel, I'm fucking loving it. Op nog een jaartje, inmiddels heb ik em 7.5 jaar! :clap: Tot de volgende maar weer ;D

Bananenman:
Amai ge hebt dieje al lang! :o

Dikke ketel is superdik  :bow:

Grappig om een woordje pools te lezen op BB :D

order66:
Zalige kist, weet die nog van eigenaar wisselen :)

Nostra:

--- Citaat van: order66 op 30 juni 2021, 11:33:34 ---Zalige kist, weet die nog van eigenaar wisselen :)

--- Einde van citaat ---
idem hier

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk

Avus_3.0:

--- Citaat van: order66 op 30 juni 2021, 11:33:34 ---Zalige kist, weet die nog van eigenaar wisselen :)

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Nostra op 30 juni 2021, 11:38:51 ---idem hier

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk

--- Einde van citaat ---

Idd heb deze ook nog bij de vorige geweten. We zijn hier ondertussen al de anciens geworden.  ;D
Ik was deze week nog een youtube filmpje tegengekomen van een E36 meet van 2008 & 2010 waar nog enkele bekende gezichten en wagens van op bimmerboard op te zien waren.

Het is nog steeds een wagen met een zekere coolheids factor en met de nieuwe veren staat hij weer wat agressiever maar nog belangrijker is dat hij beter rijd.  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie