Varia > Varia

BBer gespot ?!?

(1/852) > >>

Sega:
Ik weet dat er een 'Ik rijd rond en kom BMW tegen !!!' topic is maar eigenlijk handelt dat topic over twee onderwerpen naar mijn mening....

Dit topic dient als je effectief zeker bent dat je een BBer bent tegengekomen of gespot hebt! Het andere topic kan nog steeds dienen voor wat het dient en dus voor random gespotte BMW's van niet BBers of wanneer je niet zeker bent of je weldegelijk een BBer gespot hebt.  ;)

Indien de mods dit niet goedkeuren? Gelieve dan te sluiten maar ik denk dat het wel leuk is om effectief BBers te spotten en er een apart draadje aan te geven.

Sega:
Gisteren zijn er enkele BBers bij in de zaak geweest... Ik heb de BBers zelf niet gesproken... :(

Ik was bezig in de keuken vanachter en nadien was er een andere BBer (steve met de E39 M5) op bezoek waaraan ik mijn créme-kar heb laten zien. Ik denk dat de BBers aanwezig waren met een dikke E61 met M-bumpertjes en een dikke staggered set-up BBS! Wie waren dat?! En waar is het topic van die E61?  :)

Ik waardeer het echt enorm dat jullie eens langskomen en een frietje komen steken. Echt super !  :thumbsup:

Hypnotize:
Zo blijven er natuurlijk maar topics bijkomen. De forumbeheerder zal weer lachen.  >:D

Gizmoke:

--- Citaat van: Sega op  5 juni 2011, 13:39:55 ---Gisteren zijn er enkele BBers bij in de zaak geweest... Ik heb de BBers zelf niet gesproken... :(

Ik was bezig in de keuken vanachter en nadien was er een andere BBer (steve met de E39 M5) op bezoek waaraan ik mijn créme-kar heb laten zien. Ik denk dat de BBers aanwezig waren met een dikke E61 met M-bumpertjes en een dikke staggered set-up BBS! Wie waren dat?! En waar is het topic van die E61?  :)

Ik waardeer het echt enorm dat jullie eens langskomen en een frietje komen steken. Echt super !  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Dat was mijn buur de melkdjefer.

Had graag meegeweest maar mijn tijdelijke conditie laat het niet toe

Hypnotize:
Vorige week een vrouwtje met een zwarte e90 van ninove richting aalst zien rijd. BB sticker op de linker achterruit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie