Mijn Voertuig > Oldtimers & Classics

1982 - E24 - 628 CSI

<< < (2/23) > >>

b_ken:
Het regent hier precies E24'en  :thumbsup:

kristof boone:

--- Citaat van: stoffie op 12 mei 2011, 23:22:33 ---Zalig man! Precies nog redelijk wat werk aan, maar dat maakt het ook wel leuk natuurlijk.

Beestig rood interieur ook, en een Blaupunkt Berlin met zwanenhals  8)

--- Einde van citaat ---

ja, zijn gat moet terug aan elkaar gelast worden, interieur moet goed gepoetst worden, nieuwe rubbers, nieuwe velgen (mss die van Jables, ofwel een setje bbs rs'en), enkele chrome onderdelen herverchromen, en dan nog volledig herspuiten.

Wat er al gebeurd is: vooraan gelast, nieuwe filters, verse olie, nieuwe bougies, 'nieuwe' radiator (10 jaar geleden vervangen geweest)

De wagen heeft bijna 10 jaar stil gestaan. De vorige eigenaar was begonnen met restaureren maar had meer interesse is zijn E23 en heeft zijn E24 gelaten voor wat hij was.

stoffie:
Vind de velgen die er op zitten nochtans ook wel beestig, zie je niet veel meer.

En die rubbers man, brace yourself...echt belachelijk duur... ::)

kristof boone:
prijzen zijn inderdaad niet van de poes  :-\, morgen naar bmw om ze te bestellen, heb de nummerkes allemaal opgezocht zodat ze daar wat minder werk zullen hebben :)

stoffie:
Laat je mij eens weten wat die nu effectief kosten ? Heb het een jaar geleden eens op offerte laten zetten, en ik viel toen al achterover. Is nog niet meteen nodig bij mij, maar zal er ook nog wel eens aankomen. Ik doe alleszins mijn uiterste best om ze goed te behandelen zodat ze nog wat meekunnen. Dat scheelt ook al weer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie