Varia > Varia

Andere uurwerken fanaten hier?

<< < (174/178) > >>

BMWtouring:
Mijn kleine bijdrage.
GMW-B5000, gecreëerd ter gelegenheid van 35 jaar G-Shock.
Een tank van een horloge qua constructie, maar  nog schappelijk van grootte t.o.v. de meeste moderne G-Shocks, want gebaseerd op het origineel uit 1983..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Den Billie:
Vorig weekend naar een juwelier geweest om gaatjes in de oren van mijn dochter te laten schieten, en ik kon deze Meistersinger niet laten liggen. Vermoedelijk een van hun meer eenvoudige modelletjes, ook eindereeks, en bijgevolg zeer gunstige prijs voor mijn eerste automatische horloge  :).

Daarnaast ook nog de Tissot Powermatic 80 prx laten bestellen. Ook een automaat, en ben wel fan van het hoekige design.

Iemand een idee van betaalbare "watch winders", liefst met mogelijkheid om op batterij te werken? Of is dat overroepen en laat ik de horloges gewoon stilvallen, en bij ingebruikname manueel opwinden.

BimmerFan:
Die hoekige Tissot is wel mooi  :thumbsup:

Avus_3.0:
2 mooie horloges.  :thumbsup:

Zie ik nu goed dat die Meistersinger maar 1 wijzer heeft en deze dan op 9h45 staat?

Ivm de watchwinders zijn de meningen wat verdeeld. Een horloge op een watchwinder staat altijd juist als je ze wil aandoen (indien niet te veel afwijking want anders moet je ze nog bijstellen) en het horloge blijft in beweging dus de "olie blijft lopend" en alle tapjes blijven goed gesmeerd. Nadeel is dat het horloge constant werkt en het sneller een nazicht zal nodig hebben...

BimmerFan:
Idd die Meistersinger ook heel mooi.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie