Varia > Varia

Andere uurwerken fanaten hier?

<< < (172/178) > >>

gfk807:

--- Citaat van: Momenol op 30 december 2021, 15:34:50 ---Dat vergrootglas voor de datum  ;D

--- Einde van citaat ---

Ha ok, weer wat bijgeleerd.

Vind ik zelf lelijk !

Daarom alleen al nam ik in de Tag de Quartz ipv de automaat.

Pannenkoek:

--- Citaat van: Avus_3.0 op 29 december 2021, 09:48:34 ---Staal blijft staal en dat gaat ongeveer het zelfde zijn als bij de 280 modellen, maar een Presage model is sowieso mooier afgewerkt (check de wijzerplaat bij deze) en betere kwaliteit van de band enz. Ze hebben dan ook steeds een binnenwerk uit de R reeks en deze zijn een pak beter als de automaten uit de Seiko 5 reeks. Deze kunnen bv ook met de hand opgewonden worden en de gewone niet. Het model dat je aanduidt heeft ook 2x een saffier glas wat zo goed als krasvrij is... (binnenwerk is zichtbaar aan de onderzijde)

--- Einde van citaat ---

Totaal geen kenner, maar is er een reden dat fabrikanten nog werken met opwindbare modellen? Het heeft zijn charme, dat zeker, als kind had ik er zo eentje.  8) Een opwindbare, he, geen Seiko. Zal wel iets goedkoop geweest zijn.  :D

Momenol:

--- Citaat van: gfk807 op 30 december 2021, 16:15:29 ---Ha ok, weer wat bijgeleerd.

Vind ik zelf lelijk !

Daarom alleen al nam ik in de Tag de Quartz ipv de automaat.

--- Einde van citaat ---
Ah het is de Quartz, ik wil de automaat.
Twijfel over dat onding verwijderen of niet.

gfk807:

--- Citaat van: Momenol op 30 december 2021, 17:01:04 ---Ah het is de Quartz, ik wil de automaat.
Twijfel over dat onding verwijderen of niet.

--- Einde van citaat ---

Kan je dat laten verwijderen ?

Ander glas erin dan ?

Als er een blauwe Tag in de plaats komt dan ook graag een automaat maar dan zonder dat lelijk vergrootglas erin.

Momenol:

--- Citaat van: gfk807 op 30 december 2021, 18:51:36 ---Kan je dat laten verwijderen ?

Ander glas erin dan ?

Als er een blauwe Tag in de plaats komt dan ook graag een automaat maar dan zonder dat lelijk vergrootglas erin.

--- Einde van citaat ---
2 mogelijkheden.
Een andere crystal erin. Of verwijderen, gezien dat er gewoon op gelijmd is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie