Varia > Varia

Andere uurwerken fanaten hier?

<< < (171/178) > >>

ADW1:

--- Citaat van: Avus_3.0 op 29 december 2021, 10:36:56 ---Is nogal een lastige vraag want ik ben Seiko dealer, niet echt objectief dus.  ;)
Vroeger was ik echt fan van Tissot maar de laatste jaren is het eigenlijk ook maar een "wegwerp product" van Zwitserse kwaliteit geworden. De quartz modellen kan je zelfs niet meer losvijzen omdat ze uit een stuk gegoten zijn. Die Tissot 80.811 is eigenlijk een Eta 2824 en dat is een goed binnenwerk dat al jaren zijn dienst bewezen heeft. Longines en Tissot zijn beide van de swatchgroup en gebruiken dus dikwijls dezelfde onderdelen. Nadeel van de zwitsers is dat je enkel onderdelen kan krijgen via de officiële dealers (zelfs een bandje of simpel vijsje/pinnetje enz), Seiko onderdelen kan je via elke juwelier bestellen...

--- Einde van citaat ---
Interessant!

Ik zoek eigenlijk iemand die het glas van mijn Seiko Astron kan vervangen, ik ben destijds hard tegen iets aangebotst & nu zit er precies een blaasje in het glas.

Valt niet op maar mijn ogen vallen er steeds op dus dit moet vervangen worden. ;D

Wat zou de prijs hiervan zijn?

Het perfecte model weet ik niet uit mijn hoofd & zal ik eens voor moeten kijken maar misschien dat je dit met de foto's ook wel weet? :P

Momenol:

--- Citaat van: gfk807 op 20 december 2021, 21:28:26 ---Mezelf ook alvast een eindejaarscadeau gedaan:

Omega Seamaster 300 Chronometer, was al een twijfelgeval toen ik begin dit jaar mijn Tag Aquaracer kocht.

De zwarte Tag gaat wss wel de verkoop in nu om dezelfde maar een blauwe in de plaats te kopen.

Om dat plaatjes meer zeggen dan praatjes: eerst de Tag Aquamaster en daaronder de Omega Seamaster Chrono.

--- Einde van citaat ---
Zonder cyclops op de Tag?
Ik plan een aankoop van een WAY201B, maar twijfel om de cyclops eraf te halen of niet  ;D

Avus_3.0:

--- Citaat van: ADW1 op 30 december 2021, 10:59:58 ---Interessant!

Ik zoek eigenlijk iemand die het glas van mijn Seiko Astron kan vervangen, ik ben destijds hard tegen iets aangebotst & nu zit er precies een blaasje in het glas.

Valt niet op maar mijn ogen vallen er steeds op dus dit moet vervangen worden. ;D

Wat zou de prijs hiervan zijn?

Het perfecte model weet ik niet uit mijn hoofd & zal ik eens voor moeten kijken maar misschien dat je dit met de foto's ook wel weet? :P

--- Einde van citaat ---

Seiko heeft iets te veel modellen om dit van buiten te weten.  ;)
Achteraan op uw deksel staat een ref met 2x 4cijfers/letters en als je die geeft zal ik het eventjes opzoeken voor u.
(eerste 4 zijn van het binnenwerk en laatste 4 zijn van de uitvoering/model)

gfk807:

--- Citaat van: Momenol op 30 december 2021, 11:01:38 ---Zonder cyclops op de Tag?
Ik plan een aankoop van een WAY201B, maar twijfel om de cyclops eraf te halen of niet  ;D

--- Einde van citaat ---

Zal aan mij liggen maar wat zijn “cyclops” M ?  :blink:

Momenol:

--- Citaat van: gfk807 op 30 december 2021, 13:53:14 ---Zal aan mij liggen maar wat zijn “cyclops” M ?  :blink:

--- Einde van citaat ---
Dat vergrootglas voor de datum  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie