Varia > Verkeer en Wetgeving

Autokeuring beu!

<< < (191/197) > >>

Avus_3.0:
Crazy, zoiets kan weeral alleen in BelgiŽ zeker? Ik zou niet meer naar de keuring terug gaan tot het probleem aan de wagen opgelost is.  :jpshakehead:

DanyDC:
We kennen de details niet natuurlijk maar mocht ik met deze wagen op onderhoud gaan bij een officieel erkende mercedes garage dan zou ik toch aandringen op een vergelijkbaar model vervangwagen om mij tijdelijk te depanneren.

M-Power:

--- Citaat van: DanyDC op 17 augustus 2022, 13:47:51 ---We kennen de details niet natuurlijk maar mocht ik met deze wagen op onderhoud gaan bij een officieel erkende mercedes garage dan zou ik toch aandringen op een vergelijkbaar model vervangwagen om mij tijdelijk te depanneren.

--- Einde van citaat ---

Ken ook iemand die zo'n fully loaded grote PHEV SUV besteld had bij Mercedes en tegen dat die geleverd ging worden haar E-klasse particulier verkocht had voor goeie prijs , net nadat deal gesloten was vd verkoop v haar E kreeg ze bericht v MB dat haar nieuwe wagen enkele maanden later dan voorzien geleverd ging worden => madam heeft om die periode te overbruggen braafjes een auto gehuurd tegen meer dan duizend euro per maand want ze moet dagelijks de baan op .

Ze had ook  een goedkope tweedehands kunnen kopen om die periode te overbruggen maar dat was haar wss teveel werk zeker doordat ze in de medische sector overstelpt werd met werk tijdens covid maar misschien ook schrik over bedrijfszekerheid ve wagen die meer dan 4j oud is  en niet gezien dat ze op dat moment ook voor 500Ä/maand een Lynk&Co 01 PHEV SUV kon leasen waar behalve brandstof alles inbegrepen was  , intussen is het blijkbaar 550Ä/maand  voor zo'n Volvo X40 Recharge in groter jasje :

https://www.vroom.be/nl/test/test-lynk-co-01-het-winnende-abonnement-24151/

M-Power:
Autokeurder in station Alken krijgt klappen van klant nadat wagen wordt afgekeurd

https://www.hln.be/alken/autokeurder-in-station-alken-krijgt-klappen-van-klant-nadat-wagen-wordt-afgekeurd~aabc3c67/

Geweld is niet de oplossing maar bij sommige keurders zullen meerdere mensen denken "da's welverdiend dat die eens een pak slaag krijgt nadat hij  wagens afkeurt die veilig zijn maar misschien niet volledig naar de Belgische regels bvb iemand die betere remmen of ophanging gestoken heeft en balans is ok maar goca papiertje ontbreekt " ...

kietekiet:

--- Citaat van: M-Power op 23 augustus 2022, 00:35:43 ---Autokeurder in station Alken krijgt klappen van klant nadat wagen wordt afgekeurd

https://www.hln.be/alken/autokeurder-in-station-alken-krijgt-klappen-van-klant-nadat-wagen-wordt-afgekeurd~aabc3c67/

Geweld is niet de oplossing maar bij sommige keurders zullen meerdere mensen denken "da's welverdiend dat die eens een pak slaag krijgt nadat hij  wagens afkeurt die veilig zijn maar misschien niet volledig naar de Belgische regels bvb iemand die betere remmen of ophanging gestoken heeft en balans is ok maar goca papiertje ontbreekt " ...

--- Einde van citaat ---
Die mensen proberen gewoon hun job zo goed mogelijk te doen, maar hebt daar ook echte klootzakskes tussen zitten die kicken op machtsmisbruik, meestal uit wrok, of jaloezie of gewoon een slecht karakter. Bij de politie of douane zitten er ook zo tussen. Ze slaan gaat nie veel helpen, want dan spelen ze het spelleke gelijk de prof voetballers door het erger laten te lijken dan het is, zodat je nog eens kunt opdraaien voor hunne comedie achteraf.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie