Varia > Verkeer en Wetgeving

Autokeuring beu!

<< < (4/191) > >>

Grote Smurf:
Ik heb met 2 wagens een geometriekeuring in zwijnaarde gedaan met bodemplaat ,hebben er niks van gezegd en zonder prob gekeurd,is een eibach sportline kit van bij psg   ;) ;D

kraftbayer:

--- Citaat van: zwarte beemer op 21 januari 2010, 20:00:25 ---Ik heb met 2 wagens een geometriekeuring in zwijnaarde gedaan met bodemplaat ,hebben er niks van gezegd en zonder prob gekeurd,is een eibach sportline kit van bij psg   ;) ;D

--- Einde van citaat ---
Waarschijnlijk hebben ze dan alleen uw sporing gecontroleerd.
Wij demonteren altijd de bodemplaat omdat ze de auto na een ongeval altijd volledig controleren.Ook als er alleen maar ophangingsonderdelen vervangen worden.
Het is toch geen probleem van wel of niet demonteren van de bodemplaat.Hoe minder de keuringsstations kunnen z

Grote Smurf:

--- Citaat van: kraftbayer op 21 januari 2010, 20:12:52 ---
--- Citaat van: zwarte beemer op 21 januari 2010, 20:00:25 ---Ik heb met 2 wagens een geometriekeuring in zwijnaarde gedaan met bodemplaat ,hebben er niks van gezegd en zonder prob gekeurd,is een eibach sportline kit van bij psg   ;) ;D

--- Einde van citaat ---
Waarschijnlijk hebben ze dan alleen uw sporing gecontroleerd.
Wij demonteren altijd de bodemplaat omdat ze de auto na een ongeval altijd volledig controleren.Ook als er alleen maar ophangingsonderdelen vervangen worden.
Het is toch geen probleem van wel of niet demonteren van de bodemplaat.Hoe minder de keuringsstations kunnen z

--- Einde van citaat ---

tja ,dat weet ik niet,het enige dat ik weet is dat ik nu met de mijne tot eind 2011 keuring heb,weliswaar na nen hoop gezeik ivm een licht dat "buiten de tolerantie" viel   >:(  en ik kwam dan nog rechtstreeks v/d garage   ::) heb mij daar serieus kwaad gemaakt  en zie  alles dik in orde    ;)

Nothing Else:

--- Citaat ---Ik heb met 2 wagens een geometriekeuring in zwijnaarde gedaan met bodemplaat ,hebben er niks van gezegd en zonder prob gekeurd,is een eibach sportline kit van bij psg   
--- Einde van citaat ---

Strange, zal ervan afhangen met wie je doen hebt zeker ?

Vanmorgen gebeld. "Ist voor een keuring na ongeval ?" "Nee, tis voor verlagingsveren" "Dan moet u zich melden met het voertuig waarvan de bodemplaat verwijderd is en de sierschijven van de wielen zijn"  ::) In ieder geval passeer ik eerst bij mijn garagist om die plaat te verwijderen. Anders kan ik misschien een 4de keer gaan en ineens een abonnement nemen  ;D

Weytie:
Ik ben indertijd na het plaatsen van mijn KW naar Brugge geweest. Hebben nooit iets gezegd over bodemplaat, enkel geometrie van de wielen werd nagemeten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie