Varia > Verkeer en Wetgeving

Autokeuring beu!

(1/190) > >>

Nothing Else:
Ik moet het hier ff kwijt...  :thumbdwn:

Normaal heb ik dinsdag terug een afspraak voor een geometrie keuring wegens het plaatsen van verlagingsveren.
Wat voorafging...
Een paar maand terug heb ik in een erkend montagestation veren laten plaatsen. Wagen opgehaald en direct ermee naar de bandencentrale om te laten uitlijnen. Dag erachter naar de garage zodat zij ermee naar de keuring kunnen gaan (voertuig moest toch in zijn geheel gekeurd worden) voorzien van de nodige attesten. 's Avonds mijn wagen gaan ophalen "Sorry meneer, wagen is gekeurd behalve uw vering" "Wat is de reden ?" "Nummer van de veren komt niet overeen met nummer op attest". Bon, ik terug naar het montagestation, daar gekeken, blijkt dat er op de veren 3 nummers staan waarvan 1 wel overeenkomt met het attest. "Keuring heeft slecht gekeken" klinkt het. Nu bel ik voor een afspraak voor een geometriekeuring in Zwijnaarde omdat ik er nu op een rapte zelf wil mee gaan en dus een halve dag verlof moet nemen, blijkt dat de volledige bodemplaat eraf moet. Dus dat wil zeggen dat ik eerst naar de garage mag gaan om dit te laten doen, daarna naar die keuring en dan terug naar de garage...  >:( Ne mens heeft maar dat niet te doen. Had ik het geweten kwamen er nooit geen verlagingsveren pffff.  :censor:

d.fine:
Amaai, wa is da allemaal. Tis toch al naar de kl*ten hé hier in Belgikske... kzou zeggen succes. :/

Tim 323i:
het systeem van de keuring hier in België trekt echt op niks, heb ook al verschillende slechte ervaringen gehad met die mannen!!

walz:
Wie heeft uw veren gemonteerd?

badboy:
ik moet morgen naar de keuring voor mijn verlaging, heb gebeld en afspraak gemaakt en ze hebben idd gezegd dat bodemplaat eraf moet, maar heb wel schrik als ik nu ga, want toen mijn verlaginskit werd geplaatst had ik mijn zomervelgen op, maar nu heb ik winterbanden onder gezet, waardoor auto lager ligt, hoop enkel dat het geen probleem gaat geven

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie