Jah, Nils, tis erg gesteld met die keuring. De mensen ontmoedigen, daar zijn ze mee bezig. Ik keek daarstraks nog eens op het formulier van een paar maanden geleden. Keuring voor getunde wagens met o.a. ramen verduisterd, spoiler op de koffer (een onozel latje). Wat er niet op staat zijn mijn splitters en zwarte nieren. Begrijpen wie begrijpen kan...
Say bloody what? Tuning keuring voor ne kofferspoiler???

Da meent ge gewoon nie??? Alé jong! Da belooft! 'k Heb net zo'n spoilerke besteld vr ons ma verdorie

Het ergste is nog dat je soms oude koten ziet die dan zonder probs door de keuring gaan en gij staat er dan met uw bijna nieuwe wagen.
't Is erg: hoe veel wagens ik dagelijks nie tegenkom met 1
of meerdere!!! kapotte lichten! Heb paar weken geleden zelf enen gezien (den dienen had da goed opgelost!): 't was een koplamp kapot, geen probleem zeitem, dan zet ik mijn mistlampen op >> resultaat: linker koplamp kapot, rechter mistlamp kapot, olé!

Of zo van die mannen die hun remlichten spastisch beginnen doen alsof ze uit een flipperkast komen uit Tokyo!

Ook zo enen tegen gekomen overlaatst (jong jong, 't is glek een zotte kot op de bane): die stond stil aan de rode lichten, knipperde om af te slaan; 1 probleem: z'n stoplicht aan die kant waar hij pinkte ging uit als zijn knipperlicht aanging, en terug aan als het knipperlicht uitging!

't Zal nen 'comfort blinker' geweest zijn zekers?

Man man man, neeje, ze pakken tan liever mensen die met alles in orde zijn...
Ik leef met u mee!